Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en avleggs babycall som nå har sluttet å virke,og må kjøpe ny. Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt doro og var veldig fornøyd med den. Men så, etter ha mistet den ned tre egt. på et steingulv, og ned i bakken et utall ganger sa den takk for seg. Har nå kjøpt den nye til Phillips, og er foreløpig veldig fornøyd. Vet mange er fornøyd med supernova også :-)

Skrevet

Vi har prima nova. Er nesten den samme som super nova.

Er veldig fornøyd. Tar inn hver gang ungene griner, sier i fra når enhetene er tomme for strøm så da er det bare å sette i ledningen og rekkevidden er grei. Koster 1200 kr men er verdt pengene syns jeg :)

Skrevet

Vi kjøpte Doro for noen uker siden. Hører bare skurr, så jeg vurderer å klage / kjøpe en dyrere :(

Skrevet

Var veldig misfornøyd med Doro (bare forstyrrelser, skurring og klikking), så kjøpte Philips Avent sin SCD510. Er superfornøyd! Man kan stille alt på foreldreenheten (slipper gå inn til barnet for å endre sensitivitet/volum), sier i fra ved behov for batteriskifte og generelt perfekt for vårt bruk.

Skrevet

Bare hold dere laaaaaaangt unna den fra IKEA. Den hadde vi, og trodde den funka helt til jeg en dag hørte lillemor gjennom døra og ikke gjennom babycallen. Hun hadde nok ligget og grått en del stakkars, for hun var helt skjelven i stemmen da jeg kom ut til henne....... Nå har vi en som heter NeoNate, og den funker som den skal foreløpig..... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...