lillespiren2:) Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Hei! jeg er selv i uke 31 Lurer bare på hvor dere andre kjenner sparkene ? jeg kjenner sinnsyke spark under ribbbeina, synes ikke jeg husker at d var sånn med førstemann.. tror jeg har en liten fotballjente eller en kampsportjente inne i magen blir helt øm! men gud for en herlig følelse!
Alvefjeset Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Har en stjernekikker i magen, så han ligger litt på skrå, med hodet ned, dog ikke i bekken. Ryggen og rumpa er inn mot min rygg og bena ligger ytterst, kjenner alle spark og bevegelser VELDIG godt, kan du si!!! Han ligger krøllet sammen som en ball, og tidvis med føttene på panna ;0) (bekreftet på UL)
Sessan <3 apriljente Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 30+5 og veslejenta mi ligger med hodet ned i bekkenet, rumpa til venstre for meg og sparker noe fælt i høyre siden min ) så ser ut som det er ja rett og slett fotballkamp inni magen, hehe! Men hender hun prøver å strekke seg, og da kjenner jeg det under ribbeina
JenteOgGutterMamma! Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Er i uke 30 og her ligger h*n med hodet ned og sparker myye særlig på høyre siden! Babyen dunker også nevene nokså lang ned i i sidene så noen ganger virker det som det er flere der inne....;-)
sisten Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Hode ned, rygg og rumpe mot venstre og han sparker mot høyre ribbebein. Kjenner "kravle" bevegelse i lysken :-)
LykkeligmedBabY Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 glemte å skrive at jeg er i uke 31 nå.
*spent gravid <3 Skrevet 6. februar 2011 #8 Skrevet 6. februar 2011 Er i uke 31 nå, og kjenner egentlig spark overalt om dagen. Kjenner hu snur seg fortsatt også, så ikke "lagt seg til" her ennå. Skal på kontroll ul på fredag, så håper på å bli litt klokere da Utrolig godt å kjenne det er fullt liv ;D
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 Pluggen vår ligger med hodet ned stort sett og ryggen mot venstre, men turner fortsatt mye og bokser med hendene. Så jeg kjenner spark/slag over største del av magen egentlig. Og han vrir fortsatt mye på seg, så tror ikke han har roet seg i endelig leie ennå.. Var på en UL-kontroll av lengden på livmorhalsen på fredag og da lå han med hendene nedenfor hodet, mens for 1 uke siden lå han med hodet godt nedi bekkenet.
Malinemor Skrevet 7. februar 2011 #10 Skrevet 7. februar 2011 Er 30+6 i dag, og kjenner ikke så mye spark lenger. Det er ikke plass til det Men kjenner MYE bevegelse da, har en aktiv liten frøken i magen. Hun ligger med hodet ned, men veksler mellom å ligge med ryggen til venstre eller høyre. Rumpen ligger å presser opp i ribbeina mine, og føttene ned til siden. Det er ganske snålt når hun snur seg fra side til side, husker dette fra storesøster og. Hele magen er jo i bevegelse Lar meg fortsatt fascinere jeg
oktober2014baby Skrevet 7. februar 2011 #11 Skrevet 7. februar 2011 Jeg er i uke 32+ 0 - Sparkene mine har vært på samme plassen no i ca 2 uker. Under ribbeina på siden liksom... Jordmor mente hun hadde festet seg. Kjenner litt stikninger nedentil... Rumpen er visst rett over navlen
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. februar 2011 #12 Skrevet 7. februar 2011 Min lille ligger med hode ned og ryggen mot min høyre side. Sparker da mot venstre. Slik har de 2 andre mine gutter også ligget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå