Gå til innhold

Staser på Vitex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i 10 pp og kjenner at dette begynner å ta på. På en måte er jeg ved å gi opp, på en annen måte så tenker jeg skjer det så skjer det.

Har to barn fra før, og er jo takknemlige for dem, men i hjertet mitt så er familien komplett om vi får en til.

Det jeg ville dele med dere var et tips om Vitex. ( naturmedisin). Har ikke brukt det selv enda, men tenker å løpe og kjøpe på mandag. Det skal visst nok hjelpe mot mange ting, deriblant "infertilitet". Kjenner to som har tatt det og blitt gravide.

Er det noen av dere som har noen erfaring med dette? Jeg for min del hadde ikke hørt om det før i går!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres spennende ut, har ikke selv prøvd vites. Men vurderer jammen og kjøpe det selv. Hva har man og tape ;-)

Skrevet

Her er vitexen kjøpt inn og skal begynne på den når neste mens kommer.. Aner ikke når det er, men den skal helst ikke tas hvis man er gravid så da venter jeg til mens kommer.. Jeg har hatt mensen kun 1gang siden juli så håper virkelig vitexen kan hjelpe meg med å få normale sykluser.

Har lest flere innlegg her i det siste om folk som har blitt gravide da de tok vitex.. Det kan iallefall ikke skade å prøve det ut:)

Skrevet

Jeg har ikke prøvd vitex, men forrige pp brukte jeg bidronninggele og wild yam, for første gang, og ble gravid :)

Skrevet

Jeg begynte på vitex for noen dager siden, og satser helt på dem nå.... Har vært prøver i snart 2 år.......

Skrevet

jeg skal også prøve meg på vitex da jeg har gått på pillen i 5 år, og mensen ikke har kommet tilbake enda......

kjøpes vitex på helsekost? og hvor mye koster dette?

Skrevet

nå får du vist vitex på apoteket etter som jeg har skjønt. men koster litt der. helsekost i norge har vell ikke vitex. jeg kjøper fra danmark. helsekosten.dk koster 136 kr for en boks med 100 kapsler.

husk å ikke overstige 200 kr for da kan d vell bli toll i tillegg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...