Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Kl 22.07 lørdag 29.01 kom første rie så forsiktig, og kl 02.22 den 30.01 kom min tredje prinsesse til verden etter en helt fantastisk fin fødsel:-) Skulle gjerne ha opplevd den igjen, men tre er nok! Fødte på Føderike i Oslo, er vel det nærmeste jeg kommer himmelriket!!!! Nå koser vi oss hjemme med lillesøster alle sammen. Har overflod av melk og såre brystvorterm men det går nok over! Ser frem til å bli kjent med prinsessa vår som nå nærmer seg 1 uke, sover og spiser, tilværelsen er helt perfekt om dagen!
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Gratulerer med jente nr 3! Velkommen inn hit:)
Nat27 Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Gratulerer så mye med den lille, og velkommen inn til oss
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Gratulerer så meget som tre barns mor!!Jeg er som deg kunne i hvrtfall ha gått igjennom en fødsel til men tre er nok og jeg er veldig takknemlig!!Kos dere masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå