lillespire08+10 Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Min lille er 3 mnd, og har siden hun var 6 uker vært tett og snørrete. Bruker saltvannsoppløsning og nesesuger flere ganger om dagen. På morgenen er hun veeeldig plaget, som igjen resulterer til veldig tidlige morgener :/ Hun ligger med hodeenden hevet, er godt kledd sånn generelt. Hun har en storebror som er barnehagebarn, men han er ikke forkjøla. Hvordan blir hun kvitt denne forkjølelsen da?? Syns det har pågått vel lenge nå( Noen tips??
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Hei du. Synes også jenta mi har vært tett i lange tider. Jeg har vært nødt til å ty til de bededråpene med virkestoff noen ganger og det har vært helt supert! Har KUN brukt de en gang på døgnet innimellom og det er på kvelden. Men, om du bruker den nesesugeren så mye må du være obs på at det kan føre til mer produksjon av snørr. Derfor syntes jeg det var bedre å bruke nesedråper sånn at jeg slapp å bruke den nesesugeren så mye som igjen førte tilat tettheten forsvant i perioder:) Lykke til:)
lillespire08+10 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2011 Tusen takk for svar! Tenker jeg skal prøve å ikke bruke nesesugeren så ofte som jeg har gjort da. men kuttet du den ut helt? Nå drypper jeg nesa med saltvann jevnlig. De dråpene med virkestoff, hvilken type? Man skal vel helst ikke bruke nesespray? Huff, jeg begynner å bli temmelig sliten av dette. Idag våknet hun kl.0430, og da høres det ut som at hun ikke får puste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå