Ays73 Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Hei Noen som kunne tenke seg og lage en facebook gruppe for oss gravide fra BIM? Hadde vært morsomt
morromor Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Ja, hehe, det hadde vert kult om noen hadde laget en sånn (-: fb gruppe for de som får barn i 2011 eller noe sånn (-:
Ays73 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2011 Ja det hadde vært morro Jeg kunne tatt på meg "jobben" jeg, men er ikke så inni det med å lage grupper på face, så tenkte noen andre som hadde mere skills på det kunne få ansvaret
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Jeg har ikke annonsert graviditeten på fb ennå så jeg vil vente. Ellers skulle jeg gjerne gjort det. Om ingen har gjort det til jeg bestemmer meg for å annonsere tar jeg jobben hehehe =)
Ays73 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2011 Har faktisk ikke publisert det på FB ennå jeg heller, men de nærmeste vet det nå. Tenkte å vente med å offentliggjøre det etter UL den 10.2 Når har du tenkt å offentliggjøre det på fb Petrine ?
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Tenker etter ordinær ul om 3-4 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå