Gjest Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Hvordan er det med søvn hos dere? Sover dere når babyen sover? Sover dere på dagtid? Jeg klarer ikke legge meg å sove på dagtid jeg, føler det blir helt feil å legge seg. Må jo få unna husarbeid osv når mini sover Han er 4 uker i dag, og det hender seg at jeg dupper på sofaen om kvelden når jeg endelig får satt meg ned da
Prinsessemamma x 2 Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Karoline-jenta vår er 5 uker, og sover heldigvis mye enda. Har en 3 åring i tillegg, så det er godt å få litt alenetid med henne også. Hun sover litt i hytt og pine egentlig, og er våken ca. 10-45 minutter for mat, ny bleie og litt sosialisering. Sover i vogna ute på dagtid de dagene det er vær til det, ellers sover hun inne i vogna eller på armen Legger henne i 22 tida i egen seng, da sover hun til 3-4-5, og får mat og kommer over i vår seng. Vi pleier å stå opp engang mellom 9 og 10.
*smula* Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Mini er 2 uker. Foreløpig er det ikke noe rutine på soving på dagtid, da kan hun enten sove 30 min eller 3 timer i strekk. Hun får mat alt fra 1,5 til 4 timer mellom hver gang. Om natten sover hun godt. Sover som regel 3-4 timer i strekk og får mat da i 22-23-tiden og så når hun våkner. Sover også godt på morgenen, så vi står opp mellom 9 og 10 en gang. Prøver å ha henne i egen seng, fungerer stort sett. Foreløpig har mannen vært hjemme, så husarbeid har vi gjort litt innimellom.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Min gutt er tre uker. Han sover mye på dagen. Er ikke noe mønster enda. Han spiser siste måltid rundt 23-24 tiden og så legger vi oss. Da bruker han som regel å sove til 05 tiden. Da er det nytt måltid og så står vi opp i rundt 08-09 tiden. Da er det mat hver 3.time. Ser den med å prøve å få gjort ting når baby sover. Er sånn jeg også. Klarer IKKE å sove om dagen.
Junifrue Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Jenta mi er 2,5 uker og har hele tiden sovet veldig mye. Vi legger oss i 23-24 tiden etter siste måltid og står opp i 10-11 tiden, som oftest etter at hun har fått mat. Jeg får som oftest ikke sove før i 1-2 tiden siden hun ofte blir veldig våken akkurat i leggetiden, så blir det 2-3 matinger etter det. Kunne trengt noen flere timers søvn, men får ikke helt til å sove om dagen. Blir ikke så fryktelig mye husarbeid heller siden hun ofte vil sove hos meg på dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå