Gå til innhold

Noen som jobber inne lønn/økonomi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt tillegg for personalansvar er 5000,- i måneden. Jeg har 16 års ansenitet (ja har vært i jobb siden videregående)... Ferskingene har 160-170 kr i timen, har ikke energi til å regne ut årsslønna nå, men det fixer du sikkert selv ;-)

og vi tar gjerne inn folk uten høy utdannelse, da han man ikke voldsomme ambisjoner, og ikke søker seg videre etter et par tre år. Lønnsmedarbeider ER et kjedelig yrke, så man er veldig avhengig av et supert arbeidsmiljø for å holde ut ;-)

Annonse

Utdannet markedsøkonom, med lønn og regnskap påbygg (halvt år)

Jobber som økonomikonsulent i Staten, førstekonsulent, har LT 46, men mangel tilleggsgoder (dekket mobil, kjøretid i arbeidstid a 6 timer per uke, kjøregodtgjørelse for 450 km per uke)

21:20 Lønnamedarbeider trenger slett ikke være kjedelig.

Jeg er riktignok økonomikonsulent og har dermed en del regnskapsoppgaver i tillegg, men det er lønn som interesserer meg, som er spennende og morsomt å jobbe med! Lønn er så mangt nemlig, mitt spesialfelt er utenlandske arbeidstakere i Norge, superspennende, vanskelig og givende å jobbe med. Rapportering på lønn, korrigeringer av feilkjøringer, osv.

Altså, lønnamedarbeider er IKKE et kjedelig yrke dersom det er det man liker å jobbe med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...