Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :) Jeg og min kjære er i gang med første prøverørunde med donorsæd nå, da min kjære er steril.

Jeg skal begynne med hormonsprøyter om noen uker.. etter planen skal innsetting skje i begynnelsen av april. Min kjære har en veldig sterk følelse at det klaffer på første forsøk, noe jeg også føler på. Men er så redd for å håpe for mye, skjønner dere?? Vet dere noe om hvor stor sjanse det faktisk er for at det klaffer første runde? Etter alle prøver å bedømme er det ingenting i veien med meg. Jeg er 22 år, trener regelmessig, ikke - røyker og ikke overvektig... hva tror dere jenter ??

Elisabeth

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig for oss å svare på om dere vil lykkes eller ei på første forsøk. Men, det jeg kan si er at sjansen din for å lykkes er statistisk sett er gode mtp alder :-)

Vær forberedt på flere forsøk og håp på at det blir full klaff ved første forsøk :-)

Ønsker dere lykke til :-)

Hilsen ei som ble mamma på første IVF.forsøk i alder av 41 år.

Skrevet

Du som er så ung har store muligheter til å bli gravid hvis alt ellers er ok. Hvorfor går dere da rett på ivf, hvorfor ikke prøve inseminasjon først? Det er mye, mye billigere og ikke så hardt for kroppen heller! Har dere snakket med klinikken dere skal bruke om dette? Klinikken jeg bruker i Danmark hadde nok ikke latt deg på 22 år gå rett på ivf.

Skrevet

Er den en spesiell grunn til at dere går rett på prøverør, og ikke forsøker inseminasjon først? Det er jo ganske mye mer belastende for kroppen med IVF. Vi hadde samme problem, steril mann, vi forsøkte inseminasjon og det klaffet på første forsøk. Lykke til uansett! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...