Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag? Vet vi kan prøve oss frem med det meste, vil ikke virke hysterisk. Men mitt lille gull er bare 1 uke gammel og ammingen går ikke helt knirkefritt, så til og begynne med vil jeg være litt forsiktig. Kan jeg spise en grandiosa feks? Hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttdeig og løk ville jeg ha vært forsiktig med, pga løken, mange som reagerer på den.

Jeg reagerete vedlig på paprika også, og det er jo på den vanlige.

Kjøp en ferdig pizzabunn og hiv på det du liker selv av "ikke luft i magen ting"? det er like enkelt...

Det finnes mye å lese om hva som gir lyft, men løk og alle former for kål + belgfrukter og fiberrike grønnsaker gir luft. Tror fiberrik brødmat også, men jeg har ikke reagert på grovbrød o.l

Skrevet

Jeg også slet litt med ammingen de første ukene... Og var skeptisk til hva jeg kjørte i meg, da jeg var redd for mageknip hos den lille. Men, bare bruk sunn fornuft og prøv deg fram, d gjorde jeg og d har gått kjempefint!:D Ps: Hold deg unna løk, kål og kullsyre. :)

Skrevet

Tenker at taco er fint lørdagskos, siden det ikke er store mann får i seg av hver ingrediens. men jeg ville holdt unna paprika, løk, kål. Lagde taco her en dag og i stedet for salsa og krydder hadde jeg fløte, salt og pepper i kjøttdeigen. I tillegg fylte jeg lefsa med agurk, ananas og ost. Var kjempe godt :)

Skrevet

Tenker at taco er fint lørdagskos, siden det ikke er store mann får i seg av hver ingrediens. men jeg ville holdt unna paprika, løk, kål. Lagde taco her en dag og i stedet for salsa og krydder hadde jeg fløte, salt og pepper i kjøttdeigen. I tillegg fylte jeg lefsa med agurk, ananas og ost. Var kjempe godt :)

Skrevet

Her har ingen av barna mine noengang reagert på noe jeg har spist, så jeg har kost meg med både brus, løk, fårikål, sjokolade osv uten problemer helt fra dag 1=)

Grandiosa går nok HELT fint, det er uansett ikke store løk-mengdene det er snakk om, og den skinke-varianten er vel uansett helt uten løk?

Skrevet

Jeg kan spise og drikke alt jeg vil bortsett fra taco og grandis... Brus, kål og løk har vi ingen problemer med her. så det er nok helt forskjellig, du må nesten bare prøve deg fram... det har hvertfall jeg gjort, men valgte å spise "safe" til ammingen var skikkelig i gang. - Til jeg var blitt litt mer kjent med babyen min slik at jeg lettere kunne finne ut om han fikk reaksjoner på maten eller om det evt. var andre grunner til at han ble urolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...