Gå til innhold

3D-ultralyd i Bodø. Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har time hos "På vei" førstkommende mandag. Er de flinke, hva får du med på kjøpet av bilder og hvordan var din opplevelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! skal også dit på mandag faktisk!! ;-) var der med forrige også og syns virkelig det var verdt pengene...SÅ koselig sted-hjemmekoselig nesten,fikk med 6 bilder utprinta pluss en cd med de seks bildene pluss 10 bilder til i alle mulige vinkler--artig ;-) gled deg til i morgen og KOS deg ;-)

Skrevet

jaja..gled dg til mandag hvertfall mente jeg..heh...kan jeg skylde på ammetåke allerede?? ;-)

Skrevet

Følte bare at jeg MÅTTE svare deg her! :)

Jeg var der når jeg var 26 uker på vei, var veldig spente på bildene. Mange av de som er herfra (lenger nord) dro heller til Tromsø og fikk ikke spesielt gode bilder av babyene, og mente det var teit å dra på privat klinikk.

Vi ble møtt av to herlige damer, virkelig herlige, og vi kjørte både 2D og 3D. Tilsammen fikk vi se sønnen vår i 1t og 40 minutter, og det var helt herlig. Bildene ble veldig fine, selv om lillegull lå som en banan og inn mot ryggen min. Men det var helt utrolig hva de klarte, og at bildene ble bra til tross for det. Hun var veldig nøye, og forklarte oss faktisk blodåre for blodåre (!!) og hva de gjorde. Var veldig spent på om det var en gutt, men han lå med beina i kryss og jeg ble litt skuffet, alikevell klarte de å scrolle det slik at vi fikk sett en helt tydelig tissemann... hehe, og ja, det ble gutt ;-)

Kjente ham virkelig igjen fra bildene i det han ble født. Kommer alltid til å dra til På Vei når jeg blir gravid igjen, det var så verdt det. 1200kr, 45 bilder av føtter, ansikt, hender, fingrer, tær, profil.... hele pakka, og 7 videoer. Åååh, gled deg!! ;-)

Har to bilder fra ultralyden i albumet mitt her inne, link: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/577337/offset/5

Skrevet

Oops, beklager - Tror vi betalte 1100kr. Fikk noen bilder printet, og resten på cd.

Ellers ba jeg henne om å ta bilde av alt mulig, og det skjønner jeg jo at hun gjorde også :) Vi kjørte i tillegg 6 timer for å dra på den klinikken enn den som ligger 1 time unna :P

Skrevet

Ser vi er flere som skal på kommende mandag... Jeg skal kl 09.00.. Gleder meg sånn.. har ventet LENGE på dette siden jeg var med mitt søskenbarn.. Ho var 11 uker før meg .. Så jeg har ventet lenge på dette.. Hvor langt på vei er dere på mandag.. jeg er 28+2 uker...

Skrevet

Hei :)

Vi var i uke 27 med mine to kommende, og vi er veldig fornøyde. Fikk mange bilder av dem, både på cd og papir, samt en del videoer. Det var begrenset hvor detaljert vi kunne ta bilder av "alt" i og med at det et to i magen og derfor noe trangt. Likevel fikset hun dama fine bilder av begge, samt at vi fikk vite kjønn - noe de vanlige ul ikke har vist. Som nevnt over her var hun meget nøye og dyktig, jeg vil absolutt anbefale det :) Får vi flere senere blir vi å dra dit, de tok seg god tid, det var en trivelig atmosfære og vi følte oss veldig velkomne. :)

God tur :)

Skrevet

Hei :) gled deg :) vi var der i november ifjor,da var jeg 27 uker på vei og fikk noen fantastiske bilder av gullet vårt,han vart helt turbo i magen men hun greide å få mange fine blinkskudd av ansiktet og føtter å hender å alt sammen :)

1100kr for litt over 1 og en halv time :) såå koselig der og trivelige jordmødre :)

Fikk papirbilder og cdplate med 50 bilder og videoer på :) herlig :)

Vel verdt pengene :)

Skrevet

Oj, så artig det var å få mange flotte svar!! :D

Jeg vurderte Tromsø, men tilfeldighetene ville ha det til at flyene ikke stemte overens med mine planer, så da gikk jeg for Bodø istedet.

I morgen er jeg ifølge UL-termin 28+6. Jeg har time kl 14:30 og gleder meg enormt.

Da vi skulle få vår førstefødte bodde vi i Oslo, slapp unna flyreise på 1400,- i tillegg, men det er jo så artig å ha bilder. Og opplevelsen er jo også veldig fin. Følte det ville bli urettferdig for lillebror å ikke ha bilder og film fra da han lå i magen, så en samlet pris på 2500,- får en tåle.

Kjempeartig å se at det er positive erfaringer, siden jeg faktisk må på reisefot for å komme meg dit. Nå gjenstår det bare at gullet ligger "riktig" i morgen. ;)

Tusen, tusen takk for svar. :)

Skrevet

Hei igjen,regner med du er inne å ser på ditt lille gull nå <3 gi oss en oppdatering da når du er ferdig :)spennende å høre din opplevelse :)

Skrevet

Dær hadde man fått setten nydelige perfekte lille babyen vårres.. Som vokser akkurat sånn som h*n skal ... samboeren, kommende bestemor og bestefar var med. ..Så det blei en utrulig koselig stund .. Vi fikk MASSE film av lillegull...

Skrevet

Hei dere!

Jeg må si at opplevelsen var upåklagelig. Jeg fikk bekreftet at vi venter en gutt, han ble målt i alle himmelretninger og ble studert fra topp til tå av både meg og jordmor.

Det var kjempekoselig der, følte meg veldig hjemme og godt motatt. :)

Dro hjem med ca 40 bilder og 10 filmsnutter. Var der i ca 1 time. Lillegutt var ikke like villig til å vise seg fram de siste minuttene, men da hadde vi fått sett masse og målt han osv. Vi fikk veldig fine bilder av babyen, han var selvfølgelig nydelig vakker. :) Lignet ikke på storebror i det hele tatt og det er jo bare artig. Jeg gikk rundt i gledesrus resten av ettermiddagen og kjenner enda hvor glad jeg er for at jeg reiste hele veien for å se lille vennen.

Anbefales! ;)

Skrevet

Så bra du fikk en fin opplevelse i Bodø! Jeg har aldri angret på at vi kjørte 6 timer sørover enn lenger nordover til Tromsø. Resultatene fra Bodø var enda bedre enn de i Tromsø :-)

Lykke til :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...