Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner jeg begynner å bli utolmodig....prøver på mitt første barn.

syns jeg har lest noe om vitex her? eller hvad het. noen som kan fortelle meg hva dette er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk

Skrevet

ja, tror jeg drar dit å kjøper jeg....håper det funker da.men så lenge det er håp, har jeg trua

Skrevet

Jeg var på helsekst spurte etter vitex, hun sa at det brukes kun mot pms plager, hun hadde ikke hørt om noen som brukte det for å bli gravide. Synes dette var merkelig siden jeg har lest om så mange som dette har hjulpet for.. Fikk beskjed om å kjøpe WILD JAM isteden da, så nå går jeg på det. Håper bare at det hjelper. + at jeg drikker 1 glass grapefrukt juice (fersk fra frukta) hver dag.. :)

Skrevet

Det brukes og mot fertilitetsproblemer eller annen hormonell ubalanse enn Pms. Så kan fint hjelpe til med å bli gravid om man har problemer med hormonene. Står om det i linkene lenger oppe.

Skrevet

jeg skal begynne på vitex neste pp.. Denne syklusen tar eg hormon prøver så da kan eg ikkje klysse det til

Skrevet

Jeg forhørte meg om det selges på helsekost rundt her jeg bor, men nei. Snakket med gubben som kan endel om helsekost og han sa ja det hørtes intresant ut og at det bare er å prøve. Så jeg bestillte fra Danmark fra linken over her. Håper den kommer fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...