juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 jeg er høygravid, men fikk sofaen min levert i dag. Og kunne godt tenke meg at den ikke ligger pakket altforlenge... Tror dere jeg klarer å mpntere den? Mulig jeg virker blåst, men følger det man trenger av verktøy og skruer med? kanskje jeg er optimistisk ikke vet jeg..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Har ikke motert ikea sofa, men mange andre ikeaprodukter. Det følger alltid med gode bruksanvisninger og selvfølgelig skruer . Har skrudd sammen alt jeg har av ikeamøbler i huset, helt på egenhånd,uten hjelp fra noe mann, og synest ikke det har vært vanskelig. Men har måtte stå for verktøyet selv:-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Aldri montert ikea sofa men haugevis med andre ikeamøbler, går finfint det. Se om du finner bruksanvisningen inni der, også ser du nå det om det ser for vanskelig ut. Er det mye som må monteres da?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 IKEA er de letteste produktene å montere. Bruksanvisningene er veldig gode. Det meste skrus med verktøy som følger med, men det er mulig du trenger en stjernetrekker (evt. drill) også. Burde klare dette fint selv om du er høygravid. Jeg har skrudd opp seng, sofa, et helt kjøkken og annet diverse gravid.
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2011 Så bra!! Da begir jeg meg ut på dette jeg da, det er en Karlstad sofa med sjeselong.. Så er vel mer det at det er tingt å snu å vende på delene kanskje enn selve sammensetningen. wish me luck!! Håper jeg er like handy som dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå