Tingenes Herre Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Og hvorfor? Vi skal ut og reise, og trenger en god bæresele til bl.a flyplass-tiden. Hun liker best å sitte med ansiktet ut og titte fremover. HJELP! Øs av deres visdom!!
Novadona Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Jeg er strålende fornøyd med babybjørn Active, men min er bare 3 mnd og 14 dager. han sitter begge veier i den. Den er lett å ta på og har god stabilitet føler jeg. Han klager ikke
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Hvis du vil ha en fremovervendt sele, er det vel bare Babybjørn som gjelder, men den er ikke særlig god verken for bærers rygg eller babyens hofter, så var jeg deg ville jeg unngått den.. Da ville jeg heller gått for en Manduca-sele, den er supergod for ryggen, i tillegg til at baby sitter ergonomisk korrekt oppi der. Kan brukes både på mage og rygg, og med selene i kryss bakpå ryggen blir den en DRØM å bære med, og kan brukes i flere timer i strekk! Den er i tillegg superenkel å ta på seg, klikkes bare på som en vanlig ryggsekk omtrent. Les mer her; http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Vi har ergo bæresele og er veldig fornøyd med den! Den bærer på hoftene og belaster skuldre og rygg minimalt! Ergo er vel ganske lik Manduca - sela tror jeg! Du kan heller ikke ha babyen fra deg, er vel kun babybjørn som har det, men jeg vil ikke anbefale den. Har prøvd den på en gang og det var ikke mye behagelig!! http://www.babyslynga.no/ergo.htm Denne får du forresten også kjøpt på barnas hus!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Ja, Ergo og Manduca er ganske like- største forskjellen er vel at Manducaen har en glidelås i ryggpanelet, slik at panelet kan forlenges etterhvert som baby vokser.
Mina82 Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Manduca...vokser med barnet, utrolig behaglig, anbefales =)
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Manduca helt klart.Jeg har hatt to andre typer og Manducaen er mest praktisk. Lett og rask å ta på + at mini sitter utrolig godt i den. Han er 10 mnd nå
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. februar 2011 #8 Skrevet 6. februar 2011 Akkurat som jeg skulle sagt det selv: Nydelig gutt06+gutt i mai10 Er superfornøyd med Ergo-selene min:)
LL79 Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 Jeg sverger til meitai jeg. God og bære og vesla trives. Kan brukes både på rygg og mage. Har babybjørn fra før, og denne brukes ikke etter at jeg har testet sjal og meitai.
*jente2010&jente2013* Skrevet 6. februar 2011 #10 Skrevet 6. februar 2011 Vil anbefale Beco Gemini, absolutt verdt pengene Barnet kan sitte på ryggen din, på hoften/siden, forran både innovervendt og utovervendt. Jeg er veldig fornøyd me valg av bæresele http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=537&zenid=8d922c05ed27b7c14f11d7290110e564
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå