Gå til innhold

Når kan vi holde gutten "stående" i fanget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et par ganger latt han henge i mine armer og han strekker beina litt og bruker muskler kjenner jeg, men vet man skal være forsiktig. Min er snart 4 mnd.

Når kan man starte forsiktig med litt opp og ned i fanget, hvor man holder under armene dems?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D gjør jeg titt og ofte... Mi er 3 mnd... :) Bare vær forsiktig :))

Skrevet

Vi gjør det hver dag, han blir sterkere for hver dag som går. Men han var så sterk han holdt hodet oppe rett etter fødsel. Barnelegen var overrasket over hvor sterk han var. Han var 3 mnd i går :)

Skrevet

wow, min holder hode snart helt fint, men vingler litt enda., ja, snart 4 mnd. Litt treig han dahh :/

Skrevet

Mulig vi smugtrener litt dette med ståing, men han er utrolig sterk for det :))

Skrevet

Ja, snuppa mi er også såpass sterk at derfor trener vi litt på sånne tin også :) Tror ikke d er så veldig farligt..... :) Å sterkere blir de jo av d :)

Skrevet

vi gjør også dette ganske mye.. snuppa vil helst ikke sitte på fanget, vil bare opp å stå! men prøver jo å begrense det så mye som mulig da..

Skrevet

Jeg snakket med fysioterapeuten på HS om akkurat dette da jeg var der sist, og hun sa at ståing i fanget ikke er noe man bør drive så mye med før de faktisk klarer å reise seg opp selv uten hjelp, fordi kroppen egentlig ikke er sterk nok til å takle belastningen enda.. Men så lenge de har bøy i knærne og hopper mer enn de står, så er det OK i moderate mengder- strake bein bør altså unngås.

Skrevet

ja, det var det jeg tenkte på. Mener å ha hørt at man skal være ganske så restriktiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...