VesleNina Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Arg....har vært prøvere nå i 6 mnd snart...venter IKM 9 feb. hadde i 7-8 dpo kjempestøl mage og masse mensvondt, og fløy på do hele tiden...men det har gitt seg nå. WAY? burde jeg ikke fortsatt vært støl osv? noen som vet? kjenner jeg er litt lei av og være på symptomjakt og ikke klare og tenke på noe annet.....
Metti er håpefull Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Ja jeg er veldig lei !!!! Er inne i min 7 pp nå.. Venter på at mensen skal komme skikkelig i gang nå.. Trodde ikke det skulle ta så lang tid ! Har du barn fra før ?
monca*84*j12 Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Ja!!! Har vært prøver i over 3 år nå. Er lei..
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Jeg er også drittlei....!!!! Ser ut som det ikke går denne ppen heller...sitter med menssmerter nå, mulig TR kommer snikende i kveld, 2 dager før ikm.... ØRK!
field of gold Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Går inn i 6 pp i dag :-( Er skikkelig lei.. Håpet vi skulle få en baby i låpet av 2011 men det ser ikkeslik ut nå :-(
VesleNina Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2011 Ja jeg har en gutt på 2 1/2 fra før men vil jo gjerne gi han en bror eller søster da...men kjenner dette tar på altså....hadde også en sa i sept.10 Har du noen barn el?
Irene Adler Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 [sukk] Ja, er lei. Prøvd siden mai 2010. Uforutsigbar uregelmessig mens. Ingen utslag på ELtester; mulig jeg tester på feil tidspunkt, men alt er skikkelig low for tiden. /klage Kanskje vi bare skal slutte å lage barn, men heller bare p**e i vei når det passer???? Slutte å kjenne på symptomer på eggløsning, symptomer etter sex, symptomer på PMS, IKM bla bla..... /klage off Jah! Er altså lei ....
Skrømti Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 *rekker opp hånda* Ja, jeg er også lei. 10 pp nå, to barn fra før og SA i mai. Kan rett og slett ikke forestille meg at vi skal få et barn til.. Det er så uforsåelig. Merkelig egentlig, har jo tross alt to barn! "Godt" vi er flere..
Gullis :) Skrevet 5. februar 2011 #9 Skrevet 5. februar 2011 Jeg er lei! ette kun kort tid! Kjenner jeg har blitt veldig fort lei av at jeg ikke klarer å slutte å kjenne etter symptomer! Dermed virrer jeg frem og tilbake og humøret følger desverre etter . Uten forumet hadde jeg blitt enda mer frustrert!
annesmil Skrevet 6. februar 2011 #10 Skrevet 6. februar 2011 Ja, er lei, frustrert, irritert... Men, har jo ett håp (som alle andre her inne). Har en sønn på 2,5 år og håper også på en bror eller søster til før aldersforskjellen blir så stor. Vi er inni 6 pp nå... Syklussen har blitt på styr etter at vi begynte å prøve igjen, mistenker at jeg har hatt en veldig tidlig abort i oktober, da det var da syklussen ble heldt idiot!! Men, vet jo ikke. Så da sitter jeg her, tok en test i går som var negativ... Så venter på mens, mens jeg håper at den ikke kommer! Lykke til alle sammen!
VesleNina Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 6. februar 2011 Kjenner meg så godt igjen....når venter du du ikm da?? jeg venter ikm 10 feb. hadde tidlig (7-8 dpo) mye støl og rar mage...har nå mye mensvondt og tok i dag en el test (billigstrimmel) den var positiv, men jeg stoler ikke på den...får holde ut ett par dager til og ta en g test... Lykke til du oså annesmil
snuppo Skrevet 6. februar 2011 #12 Skrevet 6. februar 2011 er mere skuffa.......blir stressa siden jeg prøver på min 1 og er 30
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 7. februar 2011 #13 Skrevet 7. februar 2011 Er så lei at det er like før jeg klikker! Har prøvd på nr to i 21 pp. Nr en kom etter to og et halvt år. Det er ille å måtte jobbe så hardt for dette. Og det blir ikke akkurat bedre av at folk rundt venter og venter og ikke tar hint om at dette er et ømtålig tema som jeg ikke er interessert i å snakke med alle om. Humøret er ustyrlig... Sexlysten er borte etter år med sex styrt av helt andre ting enn lyst. Blæææ
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #14 Skrevet 7. februar 2011 Uff, forstår godt at motivasjonen og hummøret sviktar, når resultata uteblir! Men, når alt er som svartast, kan det kun bli lysare. Kryssar fingrane for dokke! Håpar eg sleppe å prøve lenge før spiren sitter, er frustrert og lei nok alt no! Skulle starta prøving i desember (då hadde eg venta i 1 1/2år for at min kjære skulle bli klar), men så vart det skader, som gjor at vi måtte utsette prøvinga!!:'( Vi er friske igjen no, men er for tida på kvar si side av landet! *arg!* Så blir ikkje prøving før veke 8. Og då blir det nokon vekers sjangse (i ca 1 eller 2 EL), før det blir lang avstand ei stund igjen. Så om det er noka trøst, så prøvar de i det minste, og de får tilbringe tid i lag med mannfolket. *sukk!* Tida går såååå seeeeeint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå