mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 fikk det ved forrige svangerskap i 07, men det var ikke så jævlig som det er denne gangen......... Var litt obstipert og etterpå har jeg fått en vond hemoride. noen som vet hvor lenge man kan gå slikt...........kjøpte en salve på apoteket Ac3, men tok egentlig scheriproctkrem først men heldighvis spurte jeg ho på apoteket, og den kunne ikke brukes de første 3 mnd i svangerskapet. Noen som har noen råd?
mornr2 Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Finnes en salve som heter: Apotekets Hemoroide Salve. Denne er laget av ett eller annet apotek, ikke så veldig lett å få tak i, men kan bestilles. Denne salven er genial! Inneholder kun naturlige urter om jeg har forstått rett. Hvertfall det eneste midlet som fungerte på meg faktisk... Var ikke gravid da, så det må du nesten forhøre deg om på apoteket, om går bra... Svir litt de første dagene, men det er overkommelig og det går over! Lykke til!!!
aprilprinsesse2011 Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 forsvinner hemoridene ved bruk av denne kremen? eller bare lindrer den kløe og evt smerter?
Gjest Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 ta deg en tur til legen. http://www.lommelegen.no/321178/hemoroider-i-svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå