Gå til innhold

hvor kan jeg henvende meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

verken jordmor eller lege stripper meg!!!! blææææ er det et sted man kan ringe da???? hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når er/var termin da?

Skrevet

Min jordmor ville heller ikke gjøre dette med meg før til mandag, og da er jeg 3 dager på overtid... Har visst veldig lite effekt på 1. gangs mente hvertfall hun.

Skrevet

tror ikke det er så vanlig å sjekke åpning og strippe før en er gått over termin lenger... JM ville iallefall ikkje sjekke åpning med meg nå før overtidskontrollen.. (5dager til termin)

har noen sjekka åpninga da?

Skrevet

ja åpnong skjekket hun... var i cm åpning å mykt sa hun.... =)

Skrevet

Er ingen automatikk med å bli strippet. Forundrer meg like mye hver gang at så mange er så utålmodige , spesielt de som har en stund igjen til termin.

Skrevet

stund å stund du! kaller ikke akkuratt 9 dager lenge..... er ikke vits i å komme med sånne kommentarer spørr du meg! da kan man heller holde dem for seg selv... å når man har gått med mase rier i 3 uker nå så er man kansje ganske mettet?! i tilegg har jeg to som krever sitt ;D med den store tunge magen må det vel da være lov å være lei?

Skrevet

Det med en stund var en generell uttalelse, og det må kunne gå ann å ha andre meninger og ytre dem. Den siste tiden er tung for alle, men nedturen blir desto større dersom man går til 42 + men er såååå fokusert på at babyen skal komme rett før eller på termindatoen.

Skrevet

Det er heller ikke sånn at stripping nødvendigvis fører til fødsel, men mere maserier,og da er man like langt.

Skrevet

Jeg spurte min jordmor når di hadde "rutine" på å skjekke åpning. men det gjorde enn vist ikke før på første overtidskontroll....Og da kunne det ver at d var mulighet for stripping, men det kom ann på modenhet.

Nå var jeg til modningsakupunktur på torsdag, og mannen og jeg hadde kosestund på fredag som endte i at "slimproppen" gikk, og masse,masse maserier i flere timer.... Men har ikke såvet så godt natt til lørdag siden uke 30! Så nå gleder jeg meg til mandag, for ny time med akupunktur, sengekos og kanksje ein like godt natts søvn, og nærmere den dagen lillegull kommer:)

Skrevet

Prøv å hvil deg istedet for å stresse med å få ting i gang. Du blir bare mere sliten av å prøve å få ting igang. Det er enda 9 dager igjen til termin og enda kan du gå inntil 14 dager over avhengig av hvor i landet du bor.

Med min nr 2 gikk jeg med 3 cm åpning og maserier i 6 uker. Fødseln starta med vannavgang og når jeg dro inn til føden for sjekk hadde jeg 6 cm åpning uten en eneste rie. Ungene kommer når de er klar.

Nå er jeg snart 34 uker og har siden 32 uker hatt sterke kynnere. Har også denne gangen vært på føden for sjekk, men de er heldigvis ikke virksomme på noe modning enda. Så det blir noen uker denne gangen også med endel ubehag. Og ja, jeg blir sliten jeg også og lei innimellom, men forsøker heller å få all hvile jeg kan få.

Lykke til de siste dagene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...