Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg er nå ca 20 uker ut i svangerskapet, med termin 29.juni 2011.. hadde småblødninger i midten av september, ca 1mnd etter at spiralen datt ut. Jeg er i ett av/på forhold med A, og vi har hatt ubeskyttet sex siden august. men hadde ubeskyttet sex med B 1,3, oktober, men han har barn og var veldig forsiktig og trakk seg ut litt før. Jeg og A har hatt ubeskyttet sex etterpå også.. Jeg sliter med å skjønne dette med når man ble gravid, noen sier det tar en uke for befruktet egg å havne i livmor andre sier det tar 2døgn. Og skal jeg regne meg 20uker bakover i tid for og finne forplantningsdatoen eller 20uker bakover i tid for og finne datoen det festet seg i livmoren?!?! Jeg lurer på når ble jeg gravid? på min første ultralyd sa hun at hun trodde jeg var blitt gravid rundt 20.september. Men på min andre ultralyd fikk jeg nå termin 29.juni. Og skjønner ingenting, og det er ikke jordmor tilgjengelig her jeg bor. kun mannlige fastleger som ikke kan noe.. Kan noen hjelpe meg å kaste lys over når ble jeg gravid. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142872918-kan-noen-hjelpe-meg-litt/
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei. Jeg kan ikke se innlegget til 15.48 anonym. Så det er mulig jeg svarer det samme.. Men ifølge termin kalkulatoren så ble du jo gravid 4 oktober. Så jeg ville tro at det er B du er gravid med.. Med mindre du har hatt sex med mindre du også hadde sex med A i samme periode.. Da er det ingen måte du kan vite hvem som er far på uten dna test.. Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142872918-kan-noen-hjelpe-meg-litt/#findComment-142876602
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #3 Del Skrevet 23. februar 2011 Det nytter ikke å gruble over dette, desverre... du kan uansett ikke vite helt sikkert hvem som er faren, dersom du har hatt ubeskyttet sex med begge... Det eneste du kan gjøre er å ta en dna test etter at barnet er født.. Å tro meg, det er best å gjøre dette med en gang.. Jeg har vært i samme situasjon, å trodde jeg hadde regnet meg fram til hvem som måtte være faren.. men etter flere år viste det seg at jeg hadde tatt feil! Dette var ingen gøy opplevelse, å jeg skulle så veldig gjerne ønsket at heg hadde gjort noe med dette med en gang... både for barnet mitt som i flere år "hadde feil far", å så måtte bli kjent med "sin rette familie" , for han som trodde han var far og knytta seg til barnet, for så å "miste det" og for han som har gått glipp av de første årene til barnet...så tenk nøøøøye igjennom dette, å er du i d minste tvil - vær åpen om det - å ta en test!! bedre å hoppe i d, for sannheten kommer for en dag, og alle har rett til å vite hvor man kommer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142872918-kan-noen-hjelpe-meg-litt/#findComment-142943854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå