Gå til innhold

Noken som er/har vert gravid UTEN symptomer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærme seg IKM å eg er spent å utolmodig. Tok ein test tidligare i veka, såklart negativ :S

Har egentli ikkje noke særlig følelse av å vera gravid, men veit når eg hadde EL sist, og at me la inn aksjar i dagane før og etter.

Kjenne eg får alle slags symptomer når eg er innpå her å les om andre sine :D typisk da

Men det eg lure på er vel om andre har blitt gravid uten å kjenne noke uvant dei første vekene før IKM??

Ellers håpe eg det klaffa for oss alle i nær framtid;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg ble gravid med Junior kjente jeg ikke noe. Kjente ikke noe da jeg fikk positiv test heller ;-) Aldri hatt ømme pupper eller noe slikt.

Skrevet

Ok;) Takk for svar.. Det gav håp i gråveret :P

Skrevet

Jepp, ikke før IKM i alle fall. Da hadde jeg litt mens smerter, omtrent som om mensen skulle komme. Ca uke 8 - 9 ble jeg usannsynlig trøtt, gikk over i uke 15ca.

Lykke til!

Skrevet

Da jeg ble gravid med førstemann hadde jeg ingen symptomer . Og da mener jeg ingen.. Testet samme dag som jeg ventet mensen. Hadde ingen mens-følelse eller noe. Det samme var det da jeg da jeg ventet nr to. MEN, om jeg husker riktig så fikk jeg føleslen av at jeg hadde UVI. Det hadde jeg iallefall da jeg ble gravid med nr tre ( som endte med SA i uke 11) To dager etter IKM hadde jeg skikkelig følselse av at jeg hadde UVI, det var det som gjorde at jeg testa.

Så selv om du ikke kjenner noe så betyr det ingen ting!

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar jenter.. Er meir avslappa no :D Kjekt å høyra om andre sin erfaringar. Nærme seg IKM men eg kjenne ingen tegn til verken TR eller graviditet, men krysse fingrane! Lykke til, til dere også!

Snakk om å bli symptom "ko-ko".. hehe..

Skrevet

Du er ikke alene Nateli! jeg kjenner og kjenner og kjenner men vet ikke hva jeg kjenner eller om jeg kjenner noe!! Hahaha..er det mulig

Skrevet

hehe, godt å høyra det er fleire.. :D Eg kjenne ingenting, men når eg sitte her innpå BIM å lese om alle symptomene til andre kjenne eg plutselig litt av kvart.. Ja då dukka både kvalme, magesmerte og ømme puppar opp :P

Og når eg har pcen på nattborde om natte med BIM sida oppe, ja då har eg plutselig morgenkvalme når eg våkna og.. HAHA heilt utrulig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...