shewolf Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 F.... har hatt problemer med perioder hvor jeg får kjempevondt nedentil og må tisse konstant. Vært innlagt på sykehus en dag da smertene ble for jævlige rett å slett. MEN alikevel påstår lege at jeg ikke har urinveisinfeksjon.. det slår ut i urinen, men når det blir sendt til dyrkning skjer det ikke noe mer... Jeg kan ikke gå sånn! I dag skal vi få besøk av svigers fra sverige, de skal sove over og jeg kan ikke røre meg uten at jeg får vondt og må tisse.. begynner snart å gråte. Noen tips....??
sisten Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Hei:-) jeg har hatt uvi siden jeg var 8 år. Etter en kraftig uvi har jeg smerter uten bakterier i urinen. Jeg bruker tranebær det funker som forebygging . Ellers drikker jeg mye vann, tisser etter kos:-) og biola, appelsinjuice er gunstig å drikke daglig. Spyl deg nedentil med lunket vann, vær obs med såpe nedentil . Ikke bruk truseinnlegg, da får jeg problemer me en gang. Ikke sitt på noe kaldt, ikke frys, sov i bomulltruse og ikke gå uten sokker. Vist ubehagene ikke bedres kan du be om blærespyling( ikke vondt, men ubehagelig), ellers kan du henvises til urolog og få en cystoskopi for å sjekke blæren. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå