Gå til innhold

Hva skal dere kose dere med i ettermiddag/kveld?

Anbefalte innlegg

Jeg og minstemann er hjemme alene i helga så lurer litt på hva jeg skal finne på til middag. Blir liksom litt matlei ettervert. Hadde kyllingsalat i går,men i dag er jeg helt blank hehe:) Har godis til i kveld men kan ikke bare spise d.

Hva skal dere kose dere med?

Fortsetter under...

Her blir det taco :)

Hadde pizzafest igår, som egentlig er taco dagen vår, så da må vi ha det idag, ellers blir lillegutt på snart 4 helt bananas her.. for ikke å snakke om gubben ;)

Taco av noe slag blir det her. Gutta får fiskepinner, grønnsaker og pasta. Det er eldste sin absolutte favorittmat og minste får litt middagsglass og litt fiskepinner, så skal jeg og mannen kose oss med taco til kvelden.

Annonse

Grøt til "lunsj" og svinebiff (den usunne varianten) med chips, krydderbernaise og brokkoli :)

Jeg er egentlig ikke glad i kjøtt, men nå etter jeg ble gravid har jeg fått dilla på forskjellige kjøttyper stekt som "biff" så varierer vi tilbehøret, noen ganger sunt, noen ganger usunt, ferdigfabrikat og hjemmelaget fra bunnen av. :)

(Samboern min er drittlei ;))

I kveld blir det baconsurra svinefilet stekt på panne, halve poteter med olje og havsalt stekt i ovnen og fersk sopp stekt lenge på panne slik at de blir seig og god, med fløte oppå, samt masse salt og pepper for å få en skikkelig digg smak! mmm, det gledes!

Annonse

Vi har hatt moussaka. Ble toro sin variant i dag fordi jeg er så kvalm at jeg ikke orker tanken på å lage mat som tar litt lenger tid.

Hadde hvitløksbaguetter og salat ved siden av. Nam nam, men ikke helt like godt som hjemmelaget.

Uansett, dette var en høydare for guttungen. Vi sliter big time med å få han til å spise middag, men dette gikk ned på høykant sammen med hvitløksbaguettene... Desverre var han noe mer selektiv mtp salaten, tygde litt sukkererter og spytta dem ut igjen, og spiste noen usle paprikabiter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...