Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Lurte på om det var noen flere her som venter mens på mandag? Forrige måned ble jeg nesten litt lurt, for den ble to dager forsinka Hehe.. Håper jeg fremdeles har lutealfase på 12 dager...og ikke at den har strekt seg til 14 Det er allerede så lenge og vente! Hehe Jeg blir alltid tankefull rundt denne tiden, rett før mens.. Pms'en har vært hard mot meg denne gangen...*grøss* Og puppene er så ømme at jeg tror de skal ramle av når jeg tar av bh'en for kvelden. Er litt sånn halvuggen innimellom, men det er nok like mye pms/kaffiabstinenser/spiser altfor sent frokost o.s.v. Hehe. Så nei, jeg har ingen symptomer ...bortsett fra kvisetrynet mitt...ick! (beklager på forhånd hvis jeg roter vekk innlegget mitt.....har en tendens til det..)
Gullis :) Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Har ikke IKM på mandag men fikk lyst til å svare likevel, kjenner meg igjen med hard PMS, humøret har vært helt på bånd de siste dagene enda IKM ikke er før fredag..tror jeg har lest et ganske morsomt innlegg av deg før ang PMS . Det er bare så utrolig hvordan kroppen og hodet endrer seg,,og ikke minst humøret. Når en i tillegg går og håper på å være gravid blir det litt mye! Stakkars mann!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2011 Hehehe.. Jaaa!! Herlighet..plutselig så bare hakker jeg på gubben for ALL SLAGS...sokkene hans i min skuff og sånn.. Jeg som er sjelden sur for småting.. Lar det meste fare jeg altså.. Har en tålmodighet som en engel, men det bør man ha når man er gift med en med adhd også da. Haha! Det begynner som regel ikke mange dagene etter el, egentlig. Så det er ei laaaaang uke og vente på ikm. Nesten så mensen blir en befrielse, vet du Men jeg er egentlig glad for pms, vonde pupper og alt som hører med. Gikk jo i halvannet år etter p-pilleslutt uten at kroppen ville funke. Og siden jeg er litt overvektig da, så fikk jeg bare beskjed om at jeg måtte slanke meg :-| Har ikke slanka meg, men har da eggløsning nå for det!! 8 eller 9 pp for meg nå..altså...pp'er med eggløsning da. Hoho.. Får vel sjokk den dagen jeg faktisk tester positivt........
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2011 ........! (får jeg opp katta sitt svar nå da?)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Ja nå ville det lagre ja, dritt asså
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 2 lange innlegg nå, men nå blir d kort asså hehe. Nå SKAL du følge med meg over på 1-tri fordi du fortjener det sååå sinnsykt. Tenker stadig på deg og nå er det jammen med din tur vennen. Krysser fingre og heier på DEG. Tusen takk for gratulasjonen. Blir 15 mnd mellom dem hvis alt går som det skal. Stooor klem fra meg og Alexander.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2011 Hadde vært ektreeeemt hyggelig å få fulgt med deg inn der ja! Er litt lei av dette forumet her nå Kall meg utlært. Haha! Jaja. Det ble da godt treff på el uansett denne gangen. Fikk et lite oppbluss av nyforelskelse igjen tror jeg..hihi.. Gubben skal vekk neste uke, så hvis ikke jeg har fått mensen innen fredag, så tar jeg test når han er kommet hjem, like greit.. eller..hvis IKKE mensen er kommet til da, så er jeg vel egentlig sikker allerede. Hehehe..og slekter jeg på mor mi så henger jeg over doskåla før den tid 15 mndr ja! Så koselig altså! Sikkert slitsomt, ja, men...tror gevinsten er mange tusen ganger større, uansett hvordan en vrir og vrenger på det Tenk så gode venner de kommer til å bli *Heier litt på megselv også jeg!* Koselig og høre fra deg, Katta!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. februar 2011 #10 Skrevet 5. februar 2011 ÅÅÅÅ som jeg hååååper på deres vegne. Sitter med tårer i øynene for jeg har sååå vondt av dere. Klaffer det ikke denne gangen så ta deg en tur til gyn, kan være noe som er veeeldig enkelt å fikse på. Som jeg skrev før at tanta mi strevde i mange år før hun gadd å ta turen til gyn, oppdaget tette eggledere og en stund etterpå var hun gravid med tvillinger. Ja tvillinger håper jeg virkelig ikke at det blir hos meg iallefall haha. Får holde med innkjøp av tvillingvogn. Blir nok masse å gjøre (som det allerede er) Har jo 3 tenåringer og som bor hjemme, dyrt blir det og pga vi må finne en løsning på plassmangelen. Må nok også bytte til en 7-seter i tillegg. Men vi venter først og ser at alt vil gå veien, tør ikke mer om det blir en ny ma. Men går alt bra så får de nok stor glede av hverandre ja. Og enda mer glede om du kommer over sammen med meg. stooor klem. Ps håper du henger over doskåla snart hehe (har gjort det selv)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 5. februar 2011 Heldigvis så har vi begge to, veeeldig roen akkurat dette baby-lagings greiene. Vi er jo uten barn her fra før, og vi ser jo hvilke fordeler vi har, og vi er jo tross alt litt nygifte enda.. Kjekt om det skjer-men er ikke så farlig og vente litt til-holdning. Hehe. Nei, jeg tenkte at når det har gått ett år med regelmessig el hver måned, så kan jeg heller tenke i de baner. Har jo faktisk, tragisk nok, bare 8 pp'er bak meg eller noe sånn :-| Så, aldri mere p-piller! Har sagt ifra at når vi først begynner så fortsetter vi til vi er ferdige, så finner vi på noe. Hehe.. F.eks hvis menssmertene mine ikke letter etter graviditet, så kan de bare fjerne hele greia for min del altså. *drømme* Skjønner det fort blir dyrt for dere ja! Men..av en eller annen merkelig grunn, så klarer man med det man må klare seg med, gitt Ikke alltid snakk om optimale løsninger alltid, men. What ever makes the boat float! Tror p-pillene har røska noe skikkelig tak i psyken min også, gitt...er en helt annen person nå, når alle kunstige hormonene er utav kroppen. Sååå optimist og "alt går bra til slutt" (Er vel erklært for skap-hippie av ene kompisen min.....) Alt jeg vet er at jeg lever et liv fullt av kjærlighet for og fra drømmemannen som jeg var så heldig og "få på kroken". Han omfavner hele sjelen min, han! <3 Er vel kanskje derfor barneønsket har dempet seg også, kanskje. Jeg mangler ikke kjærlighet lengre. Ååh, jeg er så sentimental.....hihi..kan sitte sånn og tenke på mannen vettu, også begynner jeg plutselig og grine!! Haha! Nei, nå ble det mye babling her. Mann har reist ut en tur på noen pils med en kompis, så jeg sitter her og har litt skravletrang
Komplexa Skrevet 5. februar 2011 #12 Skrevet 5. februar 2011 Jeg har forventet mens imorgen,søndag. Ingen tegn til nå. Men det kommer vel.. Tok graviditetstest idag, 13 dpo men negativ. Så venter bare på mensen nå. Har neppe flaks å er gravid Jeg er også overvektig, men fikk mensen første måned etter jeg sluttet med pillene. Gynekologen sa til meg det ikke var mange kg man pleide å måtte gå ned :-) Får nok også sjokk den dagen jeg tester positiv.Hehe
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 5. februar 2011 #13 Skrevet 5. februar 2011 IKM på mandag ja!!! Har egentlig trodd TR skulle komme any minute, men ikke enda hvertfall!!!! Hver gang jeg går å tisser, får jeg menssmerter ei stund etterpå...Lurer på hva det kommer av. Blir spennende å se de neste dagene. Jeg har null tester i hus!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #14 Skrevet 6. februar 2011 Hei Fiffi Og Komplexa! Sitter og kjenner sånne menssmerter innimellom jeg også. Men det får jeg jo aaalltiiiid. Men vet det er mange som opplever menssmerter men ikke får mensen likevel da. Så, vi håper videre! Ikke sant? Off...men mannen og jeg tok oss en tur til et vennepar i går, og jeg tok meg noen få pils...og tror dere pokker meg ikke jeg er en smule fyllesyk da? Av 3-4 pils? Sånne små altså Hehehe...siiiikkert et symptom...... (Orker ikke leve som om jeg var gravid allerede altså...hadde blitt et laaaaaangt svangerskap på meg da, siden vi har vært prevansjonsløse i 2 år) Puppene er så vonde, at jeg faktisk våkna i natt av at gubben kom krypende inntil meg...og kom borti puppen...utenpå dyna! Tror det er derfor jeg ikke bryr meg så mye om mensen kommer, for da forsvinner i det minste puppevondter og pms'en Dere andre to ikm'ere da? Noen spennende symtpomer på gang?? 12 dpo i dag!
Gullis :) Skrevet 6. februar 2011 #15 Skrevet 6. februar 2011 Svarer selv om jeg ikke er en mandagsikemer! Jeg merker at jeg begynner å få troa på deg nå drømmestressless, SÅ ømme pupper pleier du vel ikke ha eller??? Jeg er dritsur fordi jeg ikke har et eneste symptom! Torsdag og fredag hadde jeg masse rart, trøtt, murringer og diverse godsaker, men alt er borte og jeg er enda mer overbevist at det ikke ble noe. Er 10dpo
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. februar 2011 #16 Skrevet 6. februar 2011 OIIII vettu hva Drømme. drakk selv 3 halvlitere og ett glass rødvin og ble sånn fyllesyk.. Fikk svaaaak pos test dagen derpå. Fikk neg test den neste uka, men så ble de mer og mer pos fra dag til dag. Krysser fingre nå asså!!! Klemmer. Ps skrev et langt innlegg til deg i går etter du hadde svart meg igjen, men den ville søren med ikke lagre da heller.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. februar 2011 #17 Skrevet 6. februar 2011 Ps hadde også menssmerter i dagene før ikm.
Komplexa Skrevet 6. februar 2011 #18 Skrevet 6. februar 2011 Idag er jeg 14 dpo og har forventet mens.. Men har ikke kommet noe ennå, og ikke har jeg noen spesielle tegn på den heller.. Jeg tok jeg test igår, 13 dpo som var negativ somsagt,så jeg har ikke store forhåpninger.. Kan folk være gravid selvom de tester negativ da? Lov å drømme ;-) Jeg følte jeg hadde småsymtomer forrige uke, 7dpo osv. Luft i magen, tørr hud og fikk kviser.. Men det kan jo være vanlig pms.Hehe. Venter på tante rød, men håper hun ikke kommer.. Håper du får to streker, Drømme Stress-less :-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #19 Skrevet 6. februar 2011 Åååh, Katta.. Det er så gøy når du driver på med meg sånn! Hehehe.. Kjenner jeg er heeelt laid back sjøl da...dåner vel om jeg får en positiv test men... ....litt forbaska denne nettsida noen ganger altså..innlegg forsvinner eller blir ikke lagra o.s.v. æsj... Jaja. Med forrige pp's to dager forsinka mens i tankene, så tenker jeg at jeg ikke begynner og gruble før jeg passerer onsdag og ingen tanteting. ......hvis ikke jeg ryker på en smell på butikken i morgen da, dersom hu holder seg unna *kravle tilbake under teppe og ikke tenke mere på fyllesyken....*
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #20 Skrevet 6. februar 2011 Det er meget mulig du kan være gravid til tross for neg. test, Komplexa. Det er faktisk ikke såå vanlig og teste positivt før ikm. ca. 50/50 tror jeg, så ingen fare enda! Vi får fortsette og ikke vente på mensen, og håpe på det beste! Hehe. *krysser fingrene for alle ikm'ere om dagen!!*
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #21 Skrevet 6. februar 2011 Helt riktig de puppene ikke pleier og være så ømme, Gullis:) Er ikke no særlig og våkne av sånt altså..hehe. Du vet at ingen symptomer er faktisk et symptom i segselv hos mange? Jeg har jo pms'er og så mange tantesymptomer at jeg kunne overbevist megselv om at jeg var gravid, hver måned.. Hehe. Så ingenting er faktisk noenting det og
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #22 Skrevet 7. februar 2011 Jaja..ingen mens...men var sikker på mensen kom i dagmorges da jeg våkna. Skikkelig "mensmage" hvis dere skjønner... Men men...da var det vel bare og vente til i morgen og se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå