verpesyk81 og lillesnusk Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Har nå 3 dager igjen til termin! Er førstegangs, hodet er ikke festet - og VELDIG klar for å føde snart. Skal til jordmor på mandag for kontroll, og lurer på om hun kan strippe meg når hodet ikke er festet??? Prøver å gjøre litt forskjellig for å få i gang fødselen, men lille snusk ser ikke ut til å ville rikke seg! har tydeligvis en veldig god mage å bo i........... Har vært på vekstestimering, der de ser at babyen kan være ca 3800 v termin, så jeg har jo ikke lyst til å gå så veldig mye over tida... Det kan jo hende at vekstestimeringen er feil i "feil" retning også, og da vil jeg ihvertfall ikke gå over termin! Tenk om babyen er 4200 v termin??? Hva om jeg skal gå over termin da?? Jeg har fått tid til overtidskontroll og vekstestimering 9 dager over termin - men synes jo det er LENGE til. Ok, ble langt det her.. Spørsmålet mitt står fortsatt, kan man strippes når hodet ennå ikke har festet seg?? (og forstår fortsatt ikke hvorfor dét ikke har skjedd iom at jeg er førstegangs....) (og alle som vil sende meg litt fødestøv - JEG ER TAKKNEMLIG!)
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Først: masse fødeestøv blåses over. Så, søstra mi fødet for litt over et år siden nå, førstegangs og hodet festet seg ikke før under selve fødselen, hun var på stripping hos jordmora si 2 ganger.
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Først: sender over fødestøv til 1000 Så: søstra mi fødet for et år siden, førstegangs, hodet til ungen var ikke festet, men hun ble strippet 2 ganger før fødsel, hodet festet seg når vannet gikk
verpesyk81 og lillesnusk Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2011 Okey, takk for svar. Kanskje det er et lite håp om at jormor kan strippe meg da... ) Og TAKK FOR FØDESTØV! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå