Gå til innhold

Noen som vil se? Kan se tilbake :)

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på kjønn?

Og som førstegangsgravid så er jeg ganske "redd" da, lurer på om alt vil gå bra med svangerskapet og fødselen?

ca hvor stor unge kommer jeg til å få?

Født: 05.09.92

Barnefaren/kjæresten: 09.08. 87

Her er dere som har sett på meg ang kjønn fra før

*lille blomst*

får opp gutt:)

*solrose1*

ja tror du får gutt

*zassy☆*

Hei fikk opp gutt på kjønn jeg :)

*WhiteLilymedtreknopper*

får opp jente jeg da

Kommer med tilbakemelding så fort jeg vet kjønn :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142872414-noen-som-vil-se-kan-se-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for at du tok deg tid :)

Fikk først opp gutt, men deretter jente, men ser du har gutter fra før så kan være derfor jeg fikk opp gutt først :)

Trur fødselen varer rundt 8timer

Trur h*n han kommer 15april ca kl 15

Er ikke no flink til å se på vekt osv dessverre :/

kommer nok ei snuppe en ukes tid over termin paa deg kristina.. :) hun vil vaere veldig paa normalen rundt 3000g og 50 cm...

vil du se om jeg er gravid naa... har hatt første ivf... ser du kjønn ogsaa.. evt naar jeg blir gravid om jeg ikke er naa..

Annonse

Heia;)

Svangerskapet går fint sånn jeg ser det;) seff vil du jo merke at du er gravid....hehe de gjør de fleste...men du vil ikke bli noe grusomt plaget...

Kjønnet skifter litt hele veien her, så jeg blir litt i tvil....

men det som kommer sterkest til meg er ei jente....er nesten som om jeg tror du får to veldig tett og at de kjemper om hvem som ska først...hehe...litt morro, jeg får et bilde på det nemlig;)

Føler ikke at jente blir sånn kjempestor jeg da...mellom 3200 og 3500g føler jeg....hun kommer nok rundt termin vil jeg si...

Føler at du føder vanlig, at det tar litt tid (siden du er førstegangs) men at du takler det veldig fint....føler du gruer deg litt sånn forgjeves på en måte, virker som du er litt redd men det går fint...mannen din støtter deg veldig :)))

Ser du noe kjønn i magen min? og tiden frem mot fødsel? ks eller vaginal? og hvor stor ungen er ca....og når den kommer da;)

klem;)

*Adine_mirakel*ruges*

Tusen takk for at du så på meg:)

Trur dessverre ikke du er gravid nå, men trur du er/blir gravid om/innen 4mnd.. Får april sterkt opp så mulig du blir gravid den mnd :)

Lykke til

Hei *stratosen er mamma*

Håper du har rett ang at svangerskapet og fødslen går fint.

Ikke tvillinger vel? :o hehe

Kjæresten støtter meg ikke så veldig akk nå og vil helst jeg skal ta den vekk, men trur han kommer til å støtte meg mer etterhvert ja:)

og tusen takk for at du så på meg :)

Trur det er gutt jeg :)

Svangerskapet trur jeg går fint, ser dessverre litt bekkenplager, men kan jo være jeg tar feil, får håpe det. :)

Litt usikker på om det blir ks eller vaginal, trur kanskje det blir litt snakk om ks men at det blir vaginal isteden eller omvendt

Er dessverre ikke så flink på og se hvor store de er, fikk bare opp "stor" men samtidig har jeg følelsen på at den ikke blir så stor. ikke så flink på det område der

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...