Cryst@l Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Det er helt uvirkelig men jeg kan visst melde meg inn her nå!! Tok en test i går som ble positiv Litt diverse sympt som eg føler eg innbilder meg.. hehe.. trøtt, litt kvalm, vondt i korsryggen og tørst! Skal ta en til test i morgen sånn for å være sikker :) Litt nyskjerrig på hva som skjer videre nå.. jeg ringte legen i dag og fikk time når jeg er i uke 11.. synes det var lenge til.. måtte si at jeg ønsket å ta en blodprøve og hun dama i tlf sa at det skulle hun notere til legen så fikk hun avgjøre det.. Hva har dere gjort? Det eneste jeg er litt usikker på er hvorfor jeg spotter..? har gjort det siden mandag.. Andre som opplever dette? Og klør så veldig.. eh.. ja.. bak.. kom litt blod på papiret når eg var på do.. kan man få hemoroider så tidlig????
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Hvis du har hatt treg mage, så kan du jo ha fått det. Jeg fikk positiv test idag, og et av tegnene jeg kjente igjen var treg mage.. mange får hemoroider da :/ Når det gjelder det andre, så kan du jo ringe til legen å si at du spotter og er bekymret, vil ta en test der for å se hva som egentlig skjer med kroppen din. Det kan dem ikke si nei til Vet akkurat hvordan du føler det med at det ikke går opp for deg, for jeg har samme issue.. sett på testen 100 ganger.. tør ikke helt tro på det.. Men siden vi begge tydeligvis er gravide, så kommer vi jo til å se litt til hverandre her inne
Cryst@l Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2011 Ja, har hatt litt treg mage ja. ja, tenkte å ringe på mandag igjen.. Tok en ny test i dag og den var positiv. hehehe.. kjempe delig følelse!! Har du mange symptomer? Kjempe koselig å kunne følge noen Hvor er du fra?
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 hmmm....kjenner meg LITT igjen!! Jeg har ikke bare sett på testen, jeg har tatt tester. Tror det har gått med 6 tester de siste dagene, og alle er positive, så.... Men; jeg sendte mail til jordmora og hun ville ha meg inn et sted mellom uke 10-12. Tror det er veldig vanlig. Jeg også syntes det var lenge til, så jeg har nå sendt en mail til gyn. som jeg bruker, som også tar gvangerskapskontroller og bedt om å få komme på en tidlig ultralyd, mye fordi jeg kjenner at jeg er urolig og fordi jeg begynner å dra på åra. Men denne har jeg ikke fått svar på. Lykke til!!
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Da kan det jo være det at du har vært litt forstoppet.. Jeg har tatt 3 tester idag, utover dagen, alle er positive, så jeg satser på at dette stemmer Symptomer.. ja.. treg mage, sjuko ømme pupper og bryst vorter.. råmelk lignende væske.. murringer, luft i magen og blodårene på brystet mitt ser helt skumle ut.. og har vært trøtt og gretten, noe gubben har smakt på Du da? Jeg er fra kr.sand, men jeg bor i oslo. Hvor er du fra da?
Cryst@l Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2011 hehe. Ganske make her. i dag kom heftig hodepine.. :s vet ikke om det er en sammenheng.. hehe.. jaja.. ganske gretten også. hehe.. og luft i magen!! jeg er fra bergen har snakket med jenter på bli gravid og ingen er fra bergen. hehe.. har litt lyst å bli kjent med noen her som er i samme situasjon men kjempe gøy å følge andre rundt om i norge
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Vittig.. hadde åsså en helt syyyk hodepine idag.. Ja jeg ser dn, jeg har ikke snakket med noen fra oslo heller... men det dukker nok opp
Cryst@l Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2011 hehe.- godt å høre ja, det er jo terminklubber og sånt så det er alltid noen. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå