celinesbaby Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 min lille gutt interesserer seg ikke det grann for ä ammes den sisteuken ellersä. han fär gröt morgen og kveld, men det har han fätt siden 4,5mnd alder og jeg pröver amme för hvert mältid.blir sjeldnere og sjeldnere og han erbare ikkeinteressert. sä tenker jeg, skal jeg begynne pumpe igjen, har gjort det en periodeför da han nektet i 2 uker. skal sies at jeg heller ikke har nok melk uansett, pga lavt stoffskifte, sä har ammet i tillegg til mältidene.hva gjorde dere evnt?
2010 Mammaen Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Pumpet meg jeg. Først 4 ganger per døgn + en gang amming. Etterhvert ingen amming, men pumping 2 ganger (400 ml) per døgn frem til 7 mnd.
2010 Mammaen Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Trappet ned gradvis... Tok bort et og et måltid pga redd for brystbetennelse!
celinesbaby Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2011 hmm, tror jeg fär pröve det selv, bare finnerikke slangene til pumpen, herlig!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Min begynte med puppenekt når han var 4 mnd.. Jeg pumpa meg først 4 ganger daglig.. Så ble det dårligere tid,og jeg gikk over til å pumpe morgen og kveld.. Så nå for ett par uker siden (når han var nesten 7 mnd) begynte han å spise mer, og jeg fikk ikke pumpa nok.. Så da bare slutta jeg.. Jeg måtte pumpe ut spreng 2 ganger før det gikk over.. Jeg pumpa kveld f.eks onsdag, så pumpa jeg spreng torsdag kveld.. Og så spreng lørdag morgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå