Gå til innhold

De forskjellige MME-merkene... Hva er best til ditt barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler mini får mye luft av NAN.. Hvordan fungerer de forskjellige på deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Ja, har samme opplevelse med mitt barn og NAN. Luft i magen og d kom opp igjen.... Men, nå er jo NAN basert på kumelk... Kraftig kost..

Jeg gikk over til og bruke HIPP, virker som d funker bra :)

Skrevet

Nan fungerte ikke her heller, så gikk over på collett. Den er super og mild for magen. Flere av mine venninner som også bruker den og er veldig fornøyde.

Skrevet

Jeg bruker Hipp etter at jeg sluttetå amme. Min også reagerte på nan både pga luft i magen og at han brakk seg av smaken.

Skrevet

Vi bruker Nan, men da snuppa var lita hadde jeg fenikkelte i melka for å hindre luft. Det hjalp. Har aldri hatt luftsmerter. Er ikke sikkert hun ville fått luft uten teen heller, men vi brukte te til hun var ca 6mnd.

Skrevet

Her funka NAN veldig greit på eldstejenta, som var flaskebarn fra 2 mnds alder, aldri noe luftproblemer eller annet. Minsta fullammes enda, så med henne har jeg ingen erfaring med MME foreløpig.

Skrevet

Har brukt NAN hele veien og hun har ikke hatt noen plager med den. Du kan prøve NAN HA1 og se om det hjelper eller bytte til Hipp eller Collett (tror jeg det heter?)

Skrevet

Nan ga også masse luft i magen her, og en del forstoppelse. Tåler heller ikke ferdigblanda nan, har hørt flere som tåler det, men ikke pulver.

Hipp er tingen, lufta forsvant dagen etter at vi bytta.

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Nan = Masse, masse gulping. Normal avføring.

Hipp = Mye magevondt. Lite gulping.

Collett = Hard mage, lite gulping.

Synes det er greit når han ikke gulper hele tiden, så gir Collett ny sjanse, men med sviskesaft i flaskene. Hvis ikke magen hans blir bedre så blir det Nan igjen.

Hipp var helt forferdelig, han bare gråt og hadde mye luft i magen.

Skrevet

Min reagerer ikke forskjellig på Nan og Hipp. Men reagerte på alle merker merker før han ble 3 måneder. Han gulper masse av Babysemp nå, men Hipp og Nan er greit. Bruker Hipp, fordi jeg ikke liker å støtte Nestlé.

Noen som skrev at Nan er basert på kumelk her, det er alle merkene som selges i butikk. Hipp også. Det finnes merker som har mer nedbrutt kumelkprotein enn de som selges på butikker, og noen som er basert på soya, slike får man på apoteket.

Skrevet

Her får lillegutt Hipp eco, heilt topp:) men får bare 1-2 flasker i døgnet.. Ammer resten.

Skrevet

Vesla får Hipp.Fornøyd med den, selvom hun er hard i magen. I tillegg er den økologisk som jeg er glad vi kan gi henne.

Skrevet

Brukte NAN på eldste men HIPP på lillegutt siden han ikke tåler NAN.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...