Mrs. Charming Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Hei. Sikkert noen som kjenner seg igjen og kanskje en som kam komme m beroligende ord. Jeg hadde en MA tidligere i høst men er nå 13 uker på vei med min andre- har et barn fra før. Nå har jeg svært lite symptomer og har nesten ikke mage. Var på ul uke 9 og alt var bra men jeg er så redd for å glede meg for ma kan jo ha skjedd to dager etter ul- sånn tenker jeg. Forrige gang este jeg ut og hadde lagt på meg masse. Nå går jeg i samme klærne for har ingen mage. Synes liksom at det ikke virker som om livmora har kommet høyere opp de siste ukene... Gud så redd jeg egentlig er...
Liten_julispire<3 Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Hei! Hvor mange uker er du nå? Jeg er 16, har ingen mage, ikke vært kvalm og føler meg presis som før jeg ble gravid. Jordmor viste meg livmoren i uke 12, men som deg kan jeg heller ikke kjenne at den har kommet høyere opp. Dersom du ikke har kjent smerter eller blødninger er helt sikkert alt i skjønneste orden med den lille i magen Det er viktig å stole på at alt er bra (selv om det ikke alltid er lett) Lykke til videre i graviditeten
jente_80 Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Jeg er førstegangs da... men fikk ikke mage før jeg var ca halveis. Nå er jeg kommet til uke 25 og magen har vokst masse bare de siste ukene! 13 uker er vel litt tidlig å bekymre seg for liten mage - andregangs eller ikke? Ellers har jeg vært i toppform heeele svangerskapet. Ingen typiske gravidsymptomer som helst. Ikke vært kvalm, ikke trøtt, ikke uggen før frokost eller mellom måltid, eller om det har vært lenge mellom måltid.. og alt har egentlig vært som før jeg ble gravid. Ble litt tankefull ang dette, så hadde da privat UL i uke 11. Alt var bare perfekt!!!! Trøsta meg med at jeg ikke var dårlig, og har egentlig kosa meg glugg ihjel siden.... Slapp av, alt er sikkert kjempefint! Og man vil kanskje alltid ha en viss usikkerhet i kroppen uansett antall ultralyder. Men når de første bevegelsene kjennes, og det blir regelmessig hver dag - da er det ingen tviiil. Hærlig!
babymilla Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Når jeg gikk i mitt første svangerskap så hadde jeg ingen symptomer, ingen mage og hadde ennå ikke kjent liv når jeg var 24 uker på vei. Så tror nok jeg ville startet å puste rolig og slappe av hvis du har sett et hjerte slå sies det at det skal mye til før noe går galt:) Jeg er nå i mitt andre svangerskap og har ingen mage pluss at jeg har gått ned 5kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå