Gå til innhold

13 dager på rad med feber, flere som har opplevd slikt ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille tupp på snart 3 år har i de siste 2 ukene hatt feber. Vi ble innlagt på sykehuset forrige uke og de fant da lungebetennelse og streptokokker. Fikk antibiotika, men fortsatt denne feberen.

Vi har vært innom legen utallige ganger etter vi kom hjem fra sykehuset, men de er ikke bekymret i det hele tatt. De tar crp og strep test og disse var normale. Men jenta mi har feber og er trøtt og slapp, hva skal jeg gjøre, flere som har opplevd dette ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår gjekk sånn i knapt to veker då ho var ca 18 mnd. Men begynte ikkje med noko som trengte antibiotika. Var hos legen etter 3 dagar og etter 5 dagar og etter 10 dagar, men dei fann ingen ting. Feberen gjekk over på det 12. døgnet trur eg.

Men eg sjølv har hangla skikkeleg i haust. Halsbetennelse (strep.) i slutten av sept, penicillinkur, ny halsbetennelse 10 dagar etter den første, og deretter gjekk eg i 2 mnd med litt feber ein dag, vekke neste, feber neste dag, verk i kroppen, slapp, vondt i halsen av og på, osv. Det gjekk over i romjula (etter at eg hadde vore hos legen igjen og igjen og endeleg klart å tjene meg opp til frikort :P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...