Gjest Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 hei hei Ikveld var den positiv igjen noen som vil se hvor langt jeg er på vei 300388:D tusen hjertelig
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Det må du vel selv finne ut i forhold til siste mens vel? Er jo ikke ett gjette-forum dette....
Gjest Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 unskuld meg vel for at jeg er nyskjerrig. trist at jeg fikk noen til å bli irritert . beklager den.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Jeg svarer heller ikke på det, siden at du kan lett finne utav det selv - jeg trenger ikke å bli satt på prøve hvis du skjønner meg :-) Og husk at det er mange som skriver og skriver her og noen får aldri svar, og da kan slike innlegg provosere litt, pluss at du allerede har blitt svart 2 ganger på kort tid :-) Lykke til :-) At...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Glemte å skrive at på Babyverden er det termin kalkulator både ut fra befruktnings dato, siste mens dato så der finner du svaret ditt :-) www.babyverden.no At...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå