Gå til innhold

Noen andre her som stort sett hver kveld må legge mini kl 18?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke klage på at jeg har en sønn som vil ta natta tidlig, men allikevel.. Stort sett må han legges rundt 18 for da er han så trøtt. Han vil ikke sove sent på ettermiddag, så når siste dupp avsluttes +/- kl 15, så er det natta 18. Det er uavhengig om vi har stått opp kl 06 om morran eller 08 og jeg har prøvd å skyve duppene litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Sånn er det her også. Jenta mi på 11 mnd tar kvelden 18.00. Da går det ikke å holde hun våken lenger. Hun må ta siste lur på dagtid i 12-13 tiden. Tar hun den senere blir hun ikke trøtt før i 20-21 tiden og hele natten er ødelagt. Så da må vi legge hun 18.00.

Da sovner hun før jeg har gått ut av rommet og sover hele natten. Står opp 06.00. Men hvis hun står opp senere er hun fremdeles trøtt klokken 18.00.

Skrevet

Sånn er det her også på vår 4 mndr gamle baby. Han er kjempetrøtt når klokken er 18, noen ganger kan vi drøye leggingen til 1830, men blir det seinere er hele kvelden/natta ødelagt. Han tar siste duppen ca kl 15 (30 min..) .. han nekter å duppe seinere enn dette. Har prøvd å få han til å duppe litt rundt 17 tida.. slik at jeg kan legge han seinere på kvelden, men han nekter.

Så han sover fra vi legger han mellom 18-1830, og til neste morgen engang mellom 06 og 08.

Skrevet

Vet ikke hvor gamelt barnet ditt er men her er det natt kl 18, og hun er nettopp blitt 9 mnd. Spiller ingen rolle hvor mye/lite hun sover på dagen. Kl 18 orker hun ikke mer og ber om nåde :-D

Skrevet

Glemte å skrive at han er 8 mnd.. Han har vært sånn i flere mnd, men den perioden han sov fra 16-17, så kunne vi drøye til 1830. Han har faktisk vært sånn siden vi stilte klokka. Da kunne han legge seg rundt 19, så når vi stiller klokka igjen snart, så regner jeg med at vi kan få tilbake en leggetid på rundt 1830-1900. Grunnen til at jeg ikke vil han skal legge seg så tidlig, er for at snart begynner jeg å jobbe igjen, og er ikke hjemme før rundt 17..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...