fruktkake Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 er på dag 35 i syklusen i dag (forrige ikm var 31des). fikk milefjes på el-testen på dag 19.. tatt to tester, begge negative.. siste test i går morges, siden jeg trodde jeg hadde ikm i går.. men nå er jeg ikke sikker på noenting lenger! i går ettermiddag fikk jeg litt lysbrun utflod på neglen når jeg sjekket med en finger i skjeden (beklager detaljene, men ble sprø av å vente på tanta som ikke kom). hver gang jeg får tr, er det alltid nokså kraftige menssmerter etterfulgt av en god del blod på papiret. har aldri hatt noe spotting eller utflod før mens tidligere... humøret mitt er i berg og dalbane, har grini massevis, og kan plutselig være kjempeblid en hel dag (noe jeg ikke er ved vanlig pms), kjent noen svake stikninger i livmoren,.. hatt et kviseutbrudd (fler enn vanlig) som har trekt seg tilbake, pleier vanligvis å fortsatt ha kvisene når tr kommer. hatt mye hodepine (har ikke vært plaget med dette tidligere), dårlig ånde og ekkel smak i munnen.. ellers svake menssmerter.. kunne sikkert ramset opp flere ting også.. vet ikke hva jeg skal håpe og tro.. har jo tatt to negative tester, og det har jo kommet noe som minner om blod.. MEN, kroppen min er ikke som den bruker å være!! er det noen som kjenner seg igjen? eller vet om noen som har hatt det på lignende måte? eller bare kan gi meg noen råd/tanker? tror jeg har blitt gal..
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Hei, jeg har flere ganger klart å innbille meg selv at jeg er gravid. Tom. fått melkeproduksjon uten å være gravid.. Så, jeg ville ha ventet et par dager til, og om tr ikke kommer - ta en ny test. Anbefaler CB digital - da får du et klart svar Dersom den er negativ, og du fortsatt føler deg gravid - ta kontakt med legen din - så får du tatt en blodprøve Lykke til!
fruktkake Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2011 tuusen takk tror nok jeg er i stand til å innbille meg de rareste ting ;P har tatt a1 tester.. kjenner du til de? har ikke prøv cb enda, har en liggende, og tar den på mandag hvis jeg klarer å vente..
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Hei igjen, har vel stort sett brukt CB, og de har fungert helt utmerket. Koster litt penger, men da slipper man i alle fall å "tolke" strekene og eventuelle skyggestreker. Med CB er det GRAVID/IKKE GRAVID evt. m/ukeindikator får man opp ca.hvor langt på vei man er. Jeg testet positivt med CB m/ukeindikator 2 dager over IKM. Da viste den GRAVID 1-2 uker (fosteralder) å det stemte helt med det jeg trodde Tror det er vanlig å innbille seg ting, dersom man virkelig prøver/ønsker seg en graviditet - hehe
Lollo83 <3 Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Huff, her kjenner jeg meg igjen! Hadde det sånn for et par mnd siden... Skikkelige murringer fra magen, småkvalm, humør som gikk opp og ned i ett sett, hodepine og svimmelhet. Men jeg hadde ikke noe tegn til farget utflod. Var helt sikker på at jeg var gravid, men tr kom som en foss noen dager etter ikm. Hadde bare fått blendahvite g-tester. Så tror nok bare det var kroppen som var litt i ulage etter pilleslutt (dette var 2 pp). Har ikke opplevd det sånn etter den gangen.... Men det kan jo være at du er gravid da. Tror jeg ville gjort som du ble tipset om, å teste med en cb digital på morningen. Masse lykke til! Krysser fingrene for deg =)
fruktkake Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2011 Tusen takk for svarene fra dere hjelper det gale hodet mitt litt;) Har ikke vært skyggestrek på mine tester en gang, de har vært så negative som overhodet mulig tror jeg.. Har en CB digital liggende, men skal spare den til jeg er så langt over ikm at den måå være positiv ;P så det kan jo være at den blir liggende noen mnd til.. Er litt betryggende å høre at ikke jeg er den eneste som har vært litt "gal"..heh . Hadde det ikke vært for utfloden jeg hadde, så hadde jeg vært overbevist, men venter vel egentlig på at fossen skal komme fra meg også..og nå er det så lenge siden sist tr at jeg tror virkelig det kommer til å fosse når hun først kommer! har ikke gått på p-piller på over seks år, så kan ikke være ustabil syklus av den grunn.. har ikke prøvd så lenge altså, men har bare vært utrolig flink til å hoppe av i svingen og å bruke kondom.. men men, får vel bare vente og se..og håpe på det beste
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Fikk økt utflod før jeg oppdaget at jeg var gravid forresten Lykke til med testen når den tid kommer
fruktkake Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2011 I går kom TR:( da sparte jeg cb testen min i hvert fall.. Masse lykke til til dere andre;)
Lollo83 <3 Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 Takk for det!! =) Lykke til videre til deg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå