CarrieBa Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Har ikke hatt menstruasjon siden november. Men fortsatt bare en strek på testen... Vet ikke når jeg har EL lenger en gang:/
Noah 08. Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Har heller ikke hatt mens siden 20 nov. men dro til legen i slutten av januar,fikk påvisst pco.. Hadde først 2 normale sykluser på 30 og 31 dager etter p-pille slutt i sept. 10. Lenge siden du sluttet på prevansjon da? Hatt slike lange sykluser før? Jeg var litt plaget før p-pille bruk derfor dro jeg til lege så fort..
CarrieBa Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har såvidt hatt lange sykluser før. Men ikke SÅ lange. Jeg sluttet på prevensjon for snart ett år siden. I det siste har jeg også vært veldig kvalm, trøtt og sliten.
Noah 08. Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Har syklusen vært stabil siden du sluttet da? Sykluser over 35 dager regnes som litt ustabilt har jeg forstått.. Ville tatt en tur til legen for evt. blodprøve om ikke mensen kommer over helgen da,om du tror du er gravid? Jeg har også følt kvalme,trøtt og sliten uten at det er noe. Lykke til
CarrieBa Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2011 Tusen takk:) Ja,den var litt ustabil ifjor sommer. Men da hoppet jeg liksom bare over en menstruasjon, og så var den tilbake i samme syklus igjen. Jeg har tatt to tester denne uken, og begge var negative. Så jeg er nok ikke gravid. Før jul var jeg veldig stresset, så jeg trodde det var på grunn av det. Men jeg har ikke følt meg spesielt stresset etter jul.. Det spørst nok om jeg tar meg en tur til legen over helgen,ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå