Spire2013??? <3 Skrevet 6. februar 2011 #26 Skrevet 6. februar 2011 Helt sant at ppiller er noe dritt....slutta på pillen jan09 og fikk ikke mens før des09...så vi skal og hoppe av i svingen heretter.Selfølgelig gjør vi ikke d nå. Har ei venninne som sier at jeg blir å få barn 4 desember......men kan godt komme et barn tidligere.
Spire2013??? <3 Skrevet 6. februar 2011 #27 Skrevet 6. februar 2011 Ja koselig med ikm samme dag....krysser fingrene for at 18 er lykketallet
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #28 Skrevet 6. februar 2011 Hehe ja det synes jeg og Har litt problemer med å bli gravid i april/mai for da har jeg søkt skoleplass for høsten 2011 og får ikke fullført skolen vist jeg får baby i januar/februar hadde jeg blitt gravid nå hadde jeg kunnet ta permisjon dette året.
Kath+3 Skrevet 6. februar 2011 #29 Skrevet 6. februar 2011 Zazzy spådde også fødsel på meg i desember men vil gjeerne at det skal skje litt tidligere ja hehe.. hvor er dere fra? gamle?
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #30 Skrevet 6. februar 2011 så artig håper hun har rett! jeg er fra troms , er 19 år gammel men blir 20 i juni enn du?
Kath+3 Skrevet 6. februar 2011 #31 Skrevet 6. februar 2011 Ble 23 i November Er egentlig fra trøndelag, men er bosatt i Danmark for øyeblikket ett år igjen, så bers det hematt hehe
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #32 Skrevet 6. februar 2011 ooja ja det kan jeg tenke meg . Jeg er en ganske ung prøver føler jeg Men har såå lyst på barn!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #33 Skrevet 6. februar 2011 ja vi får håpe det
Kath+3 Skrevet 6. februar 2011 #34 Skrevet 6. februar 2011 Det å få barn handler i bunn og grunn ikke om alder..Kan jo være 30 og helt umoden for det, eller 17 og klar.. Kunne og tenkt med barn i maange år jeg også Men kjenner nå at det ligger veldig tilrette for det Vært sammen med min kjære i over 2 år, kjent han siden jeg var 14 hehe..Snart fysioterapeut, så har vi den i boks også Men skulle ønske jeg ikke var sånn planlegger hele tiden, bare sprunget ut i det litt tidligere
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #35 Skrevet 6. februar 2011 ja det er sant som du sier det handler vell ikke så mye om alder. moren min var 20 år da hun giftet seg og begynte å få barn, så jeg ¨går vell i hennes fotspor tror ikke hun blir så overrasket. jeg føler meg så klar!! Jeg og samboer har vært sammen i 4 år nå til høsten og vi har ønsket oss barn i snart 2 år Planen min er å ta påbygning til høsten og deretter være hjemme med babyen i 1 år før jeg begynner på universitetet. Nå studerer jeg hudpleie, men tror ikke det er et yrke å satse på, så skal hoppe av til sommern. Jeg vil ha det beste å tilby mine barn.
Kath+3 Skrevet 6. februar 2011 #36 Skrevet 6. februar 2011 Høres jo ut som du har planen klar du også hehe!! da er det bare å go for it! det gjorde jeg Får bare krysse alt for at vi lykkes nå Har du prøvd nå spes i prøveperiodene? noen tips du har fanget opp? hehe
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #37 Skrevet 6. februar 2011 Ja har planen klar gleder meg sånn til å gå gravid snart og selvom jeg mest sansynlig får ungen midt i skoleåret så skal jeg klare det Ja jeg sluttet å røyke blant annet 27 november, så er helt røykfri *stolt* og jeg spiser sunnere , dropper godteri/brus osv. Og jeg prøver å gå turer og holde meg i god form. Og jeg tenker ikke på hver gang vi har sex at "nå skal vi lage barn" det hjelper da jeg gikk uten mensen i 4 måneder tenkte jeg hele tiden "åh når kommer tanta... " og når jeg sluttet å tenke på det så kom hun. helt rart å tenke på menn sånn er det. å nå tenker jeg ikke så serlig på at jeg skal bli gravid mens vi holder på å prøve, ser bare om mensen kommer. det er alt. syns det også gjør prøvingen litt lettere
Spire2013??? <3 Skrevet 6. februar 2011 #38 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er 28 og fra Vesterålen i Nordland
Mammapudding Skrevet 7. februar 2011 #39 Skrevet 7. februar 2011 Har IKM 15. Vi prøver ikke denne mnd, men har vært litt uforsiktige. Kommer ikke til å teste før 19. hvis ikke mensen kommer til da. Blir ikke akkurat kjempelei meg om jeg er gravid, men blir nok litt stressa siden vi skal vente noen mnd før vi prøver igjen..må vite om jeg har jobb først.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 7. februar 2011 #40 Skrevet 7. februar 2011 Nå skal ikke jeg uttale meg om hvorvidt det er lurt å starte når man er 20, men det er i hvert fall ikke lurt å vente for lenge. Vi startet prøvingen da jeg var 27, og da gikk det 5 år før spira satt. Vet jo ikke om det hadde gått fortere om vi hadde startet før, men klokka tikker iallfall... Nå er jeg 34 og håper at nr. 2 sitter litt kjappere...
vår første 19 mnd prøving Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #41 Skrevet 7. februar 2011 vi har heller ikke direkte prøvd denne måneden, har bare kost oss når vi har hatt lyst tviler på at spira sitter denne mnd så er foreberedt på mensen 18 februar ja er greit å ha jobb i boks først før man blir gravid. Vist jeg blir gravid denne mnd så får jeg ikke fullført skoleåret til høsten .. men håper på spire før sommern noen mnd fra eller til spiller ingen rolle!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #42 Skrevet 7. februar 2011 Ja det er akkurat derfor jeg har begynt prøvingen nå fordi det kan ta lang tid med hvert barn og jeg ønsker meg 3 barn
Lollo83 <3 Skrevet 7. februar 2011 #43 Skrevet 7. februar 2011 Husk å skrive dere på ikm-listen for uke 7, jenter! Så har vi en oversikt =) Blir kjempespennende å se hvor mange som blir gravide fra denne gjengen!! Link til ikm-listen: http://www.barnimagen.com/forum/thread/142823483
Kath+3 Skrevet 10. februar 2011 #44 Skrevet 10. februar 2011 Så var symptomene faktisk reelle denne måneden, testa positivt i dag ;) Klarer ikke helt å tro på det enda, innbiller meg den ikke er positiv osv,,Hærregud Håper alle her inne følger etter med positive tester
vår første 19 mnd prøving Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #45 Skrevet 10. februar 2011 har ikke hatt noen symptomer denne mnd håper på klaff jeg og
Lollo83 <3 Skrevet 10. februar 2011 #46 Skrevet 10. februar 2011 Gratulerer Kath111!!! =) Håper spiren klorer seg fast.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. februar 2011 #48 Skrevet 11. februar 2011 Gratulerer Kath111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå