Gå til innhold

Ikm uke 7, flere? :)

vår første 19 mnd prøving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da regner jeg med at EL er /har vært , har kun hatt sex to ganger denne uken, men håper det blir spire uansett :) Fikk endelig mensen etter 137 dagers venting og blødde i ca to uker , nå er jeg spent om testen blir å lyse positiv eller om tanta kommer igjen 18 februar :P Gleder meg sånn til 18 februar, tenk vist jeg får vite at jeg skal bli mamma da!<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM 15 feb. Første mnd siden MA i august at vi prøver skikkelig.... Har brukt solvipect (var suksess første gangen) og gått til refleksolog denne mnd. Håper det klaffer for oss begge:)

Skrevet

Jeg har også IKM denne uka, litt usikker på hvilken dag, men en eller annen gang mellom 15 og 18 ;) Har tempet denne mnd, og hadde en dipp tidlig denne uka, i dag var tempen 37 blank, så eggløsning har det i alle fall vært en eller annen gang mellom der.... VI har stått på i sengehalmen et par - tre ganger så får håper vi valgte riktig tidspunkt :) Krysser finger og bein for alle sammen!

Skrevet

Ikm rundt 19

Skrevet

herlig at vi er mange :D blir en spennende uke!

Skrevet

Jeg har IKM fredag (ifølge beregninger)

Håper på treff, dette er 1 pp for oss, men krysser fingrene alikevel for at det klaffer.-)

Skrevet

Jeg har ikm 20 februar. Har fått positiv el test i dag... :) krysser fingrene at mange blir gravide denne måneden... :)

Skrevet

Hihi jeg har ikm 17 februar.... skal teste første gang søndag 13.. .. klarer jo ikke å vente!! :P

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

IKM på velentines ;) tror heller ikke jeg klarer å vente så lenge..prøver virkelig ikke å innbille meg symptomer denne måneden, er likevel tidlig?? meen masse kviser på haka, så ømme pupper at jeg sover dårlig om natta, og mange merkelige ting som skjer i magen.. Hvordan går det med dere? noen innbillninger? hehe :P

Skrevet

ikm 15 februar.. vært prøvere i 3 år.

Vært igjennom min andre inseminsajon nå..

Skrevet

Det er alt for lang tid :( føler virkelig med dere som har prøvd så lenge..Krysser fingre for at denne perioden klaffer :):)

Skrevet

Ikm 18 februar her også =) Håper selvfølgelig at vi begge får positiv test da!

Skrevet

Takk for det :) hyggelig å høre..

men har ikke troa denne gangen heller, blir desverre

bare sånn etterhvert, at troa forsvinner mer og mer..

Skrevet

Blir spennende å se hvem som blir gravide denne måneden :) Har IKM 18 Februar :) Jeg innbilte meg og kjente etter hvert eneste lille symptom de første månedene vi var prøvere, men nå tenker jeg egentlig ikke så mye over det lengre og kjenner ingenting, annet enn EL da :) Regner kun ut når mensen skal komme og EL. Vist man tenker for mye på det så får man innbilte symptomer.

Skrevet

Hadde det også sånn første måneden, men da var det litt sånn at man trodde det var så lett å bli gravid :P hehe.. men så har det ikke vært noe i ettertid faktisk.. men denne måneden er det flere symptomer igjen. Kan jo selvfølgelig bare være tilfeldigheter :P

Skrevet

ja eller at det har klaffet :P krysser fingrene for at vi alle blir gravide denne måneden ! :D

Skrevet

Jaa hadde ikke det vært deilig ;) hehe!! *kryssekrysse*

Skrevet

hvor lenge har du vært prøver?

Skrevet

Ikke så alt for lenge..slutta med pilla i september og hadde en safeperiode..så 4 pp nå :) men litt innvikla for når det passer å få en liten en her..bor i utlandet og skal ut i praksisperioder og bachelor :P så da skulle det hellst ha blitt i sommer :P menmen.. hva med deg?

Skrevet

Dette er min 4 pp også :) men har prøvd i 8 måneder. Var 4 måneder uten mensen pga uregelmessig syklus etter pilleslutt.

Skrevet

Har faktisk hatt mensen hver måned..Men var to måneder de var litt lange..en på 34 og en på 38 ca :( men ser ut til at det har ordna seg..håper på det ;) aldri mer p-piller!!

Skrevet

hei hei damer.

Tror jeg har ikm den 18 februar. Håper spira sitter fast lengre enn uke 7 denne gangen.

Lykke til alle sammen og håper vi er mange som kan flytte over på 1.trim snart.

Skrevet

Nei det skal være sikkert! :) aldri mer p-piller . Blir kun å hoppe av i svingen fra nå av :P Er blitt spådd at jeg ble gravid nå i januar av zassy så er spent om det stemmer siden jeg fikk mensen forige måned helt ut av det blå ! eller om jeg blir gravid i april/mai som to på spåsiden sier :) er så spent! Flertallet sier jeg får jente :D

Skrevet

så koselig, da har vi IKM samme dato :) har også 18 Februar. Min 8 måned jeg prøver og fikk mensen tilbake forige måned etter 4 måneder uten. Håper spira sitter nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...