Gå til innhold

Jeg er så trøtt!!

mamma til twins

Anbefalte innlegg

Denne trøttheten går jo aldri over. Er nå 50% sykemeldt og hadde håpet på et økt energinivå av å kun jobbe et par dager i uken, men neida... Jeg blir utslitt av den minste ting og savner gravidgløden. Hvis det skal være sånn i flere mnd til så kommer jeg ikke til å klare å handle inn en eneste ting... Er forresten i min 17. uke.

Noen som har det eller som har hatt det som meg? Hvordan er formen til dere andre?

Fortsetter under...

Hei! Vi er omtrent like langt på vei (jeg er i uke 16), og jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Jeg jobber bare 40 pst, men hadde aldri orket mer... Koder helt ut kl. 20 de dagene jeg har vært på jobb, og legger jeg meg til normal tid, er jeg supertrett dagen etterpå. Den sykelige trøttheten fra 1. tri. har blitt noe bedre, men føler meg fremdeles LANGT unna pari. Vi er vel egentlig inne i de beste ukene av svangerskapet akkurat nå... :-)

Hadde det likt... er i min 31 uke nå, og var 50 % sykemeldt fra uke 7 til uke 21/22, da ble jeg 100 % sykemeldt. Trettheten har forsovidt gått over nå, men nå er jeg ikke i stand til å gjøre noe pga kortpusthet og kynnere. Kan ikke sitte eller stå spesielt lenge, og virkelig ikke gå store avstander. Kjøkken - stue - kjøkken holder i massevis.

Jeg hadde hesten hjemme selv til jeg var 25-26 uker på vei, og det er den eneste trimmen jeg fikk - å gå med hesten til/fra gjerdet, og møkke skit. Handlingen tok vi nå midt i januar. Kasn du gjøre det før vil jeg anbefale det... Du blir nok antagelig ikke sprekere etter som ukene går... :) Prøv å få gjort så mye som mulig nå :)

Lykke til!

Jeg er forferdelig trøtt om dagene..

Jeg har ikke noe annet valg enn å bare stå på jeg da,siden jeg har ei leilighet å holde orden på i tillegg til 2barn. De er 4år og 5mnd,og 2år og 7mnd. Sååee.. Har nok å holde fingrene i :)

Jeg har kutta helt ut jobbing pga kynnere og bekkenløsning.

Kynnerene er veldig opp og ned,mens bekkenet gjør at jeg har tider der det er vondt å gå pittelitt mens det andre ganger går helt greit å gå mye.

Jeg er 20uker på vei i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...