Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ååååå himmel og hav så glad jeg ble nå!!:))))))))))))))))))))))))))

sysn dataen var grådig treg med å åpne innlegget hehe..gikk liksom ikke fort nok det.D

gratulerer så masse mona:D dette er så vanvittig fortejnt!! det bare må være din tur nå altså !!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

bare nevner at jeg blødde i mange mange uker av en eller annen grunn i begynnelsen men det gikk jo helt supert;) nå er han allerede blitt 3 mnd...idag faktisk:) masse lykke til!!

stor klem fra meg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye MK73:D Så godt å høre at du lyktes med de 2 blastocystene dine:o) Håper inderlig at Hausken har funnet riktig "oppskrift" for deg denne gangen og at dette svangerskapet holder helt i mål! Har fulgt med deg litt fra sidelinjen her og må si at er det en person jeg unner å lykkes her inne nå, så er det deg. Du har slitt så lenge nå, og sett så mange snike forbi deg i køen, men allikevel virker det som om du klarer å holde deg positiv og er flink til å svare på innlegg og hjelpe andre. Det må bare være din tur nå og jeg krysser ihvertfall alt jeg har for deg og håper du får et flott svangerskapXXXXX :o)

Masse, masse lykke til!!!

Ååååååååhhhhh! *Hoppe opp og ned*

Guuud, som jeg krysser fingrene for at det skal sitte skikkelig fast denne gangen, Mona!

*Sender masse babystøv og klister og lim og alt som skal til for at babyen blir der den skal være i 9 mnd!*

Klem

Annonse

Jeg må nu nokk en gang gratulere med en positiv test!!!

Har bare så god følelse for at det skal gå bra med dere denne gangen MK73:):) Jeg ser det positive her, du testet tidlig positivt, og med det tror jeg du har en bra hcg, at du har blødd fra innsett av tyder på at det er pga medisinene.

Skjønner at du er litt aventende med din ivf historie, og vil ta hcg pga blødninger, det var pga det og fordi jeg testet så seint positivt jeg ville ta det ved min forrige runde, ellers hadde nokk ikke jeg heller tatt det.

Du har testet positivt så tidlig så jeg har høye forhåpninger til dette:):)

Det er faktisk din tur denne gangen, gled deg over en fantastisk positiv test og at denne gangen skal det gå bra hele veien!!

Er så glad på dine vegne, krysser fingrene for deg, stor klem!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...