Gå til innhold

juhu.. endelig inne i 2.trimester!

Anbefalte innlegg

Nå er endelig det første usikre dog spennende trimesteret overstått. Og jeg er nå i min 13.uke!! :) Dette er noe jeg har gledet meg veldig til..

MEN - jeg er fremdeles helt TOM for energi... jeg har nettop laga ein kjapp og enkel middag, men ble allikevel helt tappa for all energi jeg hadde.. jeg er dødstrøtt og sliten..

Er det flere som opplever det slik? Jeg orker ingenting... dessuten har jeg dødsvondt i hodet, hele tiden og hele dagene... har hatt det sånn de siste 3 ukene, og har vært sykemeldt pga dette..

Er det flere som har/hadde samme symtomer som meg, og som kan trøste meg med at hodeverken vil forsvinne snart, og energien komme tilbake?? :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142869797-juhu-endelig-inne-i-2trimester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Har følt meg på akkurat samme måte fram til ca uke 12. Jeg var heeeeeeeelt tom for energi, såååååå trøtt hele tiden selv om kvalmen var over. Trodde ikke jeg ville noengang bli normal igjen. Orket overhodet ingenting, var også veldig deppa pga dårlig form.

Nå er jeg 12 + 6 og denne uken begynte jeg å kjenne forbedring. Jeg har til og med ryddet og vasket hjemme i dag, første gang på 2 mnd.

Det var så godt å være back in business;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...