Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en sa i høst, men er blitt gravid igjen (hurra!). Er 4+6 i dag, så veldig tidlig enda. Jeg drømte i natt at jeg begynte å blø, det var forferdelig. Og i stad, da jeg var på do, så jeg litt rødbrunlig utflod i trusa.....huf og huff, håper ikke jeg blir sann-drømt!!

Hjelp, nå vil jeg ha en tidlig UL. Håper alt er i orden. Og håper på noen oppmuntrende ord... Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg:)

Jeg vet akkurat hvordan du har det.. jeg mistet i april og når jeg fant ut i august at jeg var gravid igjen ble jeg kjempeglad, men livredd for å miste igjen.. da jeg var i min 7ende uke begynte jeg å blød.. og var sikker på at nå skjedde det igjen.. var på ultralyd 3 dager etterpå.. og der slo det lille hjerte som bare det... men etter det har jeg fortsatt å vært redd, ser etter blod på papiret hele tiden til å med ennå og nå er jeg 28+1 uker og begynner vel egentlig å skjønne at det skal gå bra nå:) det går nok helt fint med deg, veldig normalt med litt blødninger i svangerskapet.. og det kan også være festeblødning..Så vet du det:)

men i hvertfall masse lykke til videre:)

Skrevet

Hottis: dette kan definitivt være festeblødning ja!!

Skrevet

Vet alt om det.

Jeg har to friske unger, men mistet i uke 12 i fjor.

Nå er jeg i uke 6, og er veldig nervøs.Har ikke en gang delt denne nyheten med mannen min, eller mine beste venninnner.

Jeg er glad, spent, nervøs, alt på en gang. Jeg jobber mye og gjør mye ting med ungene og maanen min, Trikset er å holde på med mange ting så man ikke rekker å tenke og overanalysere så mye.

Dette går helt sikker bra både for deg og meg.

Og så prøver jeg å lese om masse positive ting

Lykke til;D.

Skrevet

Er i uke 7 og fikk litt brun utflod i går. Nå i dag har det forandret seg til mer dypt rød. Er redd selv og vil gjerne ha en tidlig ultralyd, men hvor kan man be om det? Håper det går bra med oss begge da.

Skrevet

Du kan spørre her, på skravlesiden eller anonymsiden om noen vet om privat UL der du bor.

Skrevet

zelda 75 : jeg synes du må snakke med mannen din om dette! fortelle han dere skal ha barn, søke støtte og dele glede og bekymringer.

for meg er det en del av samlivet og veldig viktig.

Mener det bare godt altså! følte bare jeg måtte oppmuntre deg!

Skrevet

Hei hottis

Vi er i samme båt! Hadde SA i uke 10 i oktober, og nå er jeg ca 5 uker på vei med ny - akkurat som deg! For noen dager siden hadde jeg litt rosa utflod, og det kom små antydninger til blod på papiret dagen etter også. Nå sjekker jeg etter blod hver eneste dag. Er utrolig slitsomt. Var så sikker på at det skulle gå galt. Syntes også jeg fikk mage- og ryggsmerter...

Men så leste jeg at det er veldig vanlig å ha småblødninger akkurat på denne tiden i svangerskapet fordi det gule legemet fremdeles produserer progesteron og da kan man blø litt. Man kan faktisk ha småblødninger helt frem til morkaka tar over produksjonen av progesteron. Festeblødning er det nok ikke, det er du for langt på vei til. Da ville du jo heller ikke ha testet positivt enda.

Spent på å høre hvordan det går med deg! Krysser fingrene! Selv har jeg ikke hatt noen antydninger til noe blod på flere dager, så prøver å senke skuldrene litt og tenke at dette går bra!

Hold oss oppdatert da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...