Skedsmo(r) Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 åssen grøt gir dere til deres barn (6mnd+) før leggetid? Jenta vår blir så veldig opplagt av grøt på kvelden, og hvis jeg ikke gir henne grøt, så skal hun ha melk opptil 2 ganger pr natt...
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Jeg gir nestle sin fullkornsgrøt med fruktsmak for 8 mnd...Hun blir ihverfall ikke opplagt av den, sovner som en stein;) hun er foressten 8 mnd...
Steget Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Vi gir Vesla Nestle sin Havregrøt med Ris og Hvete. Det er den eneste grøten jeg har funnet som er uten tilsatt smak (bortsett fra helsekost-grøt). Den er fra 4. måneder. Vesla er 6 måneder og sover godt om natta:)
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Nestle sin grøt med pære og banan smak
2010 Mammaen Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Varierer og blander litt jeg. Blir ofte en blanding mellom havregrøt naturell (6 mnd) og fullkorn naturell (8 mnd) eller havregrøt med pære og banan (8 mnd) og kveldsgrøt med ris og pasta (6 mnd småfolk). Noen ganger blander jeg alle de nevnt over. Gutten er litt grøtlei, så prøver ¨å gi litt ulike smaksopplevelser så han holder ut med grøten en stund til! Gleder meg til han blir 10 mnd så vi kan variere med flere melkeprodukter og dermed kalsiumkilder!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Varierer litt:) Men han får 8mnd grøten(er 10mnd). Kan jeg begynne med 12mnd grøten nå eller er det for tidlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå