♥tosmåtroll♥ Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Joda, er i uke 7 (eller 8) og merket det på den ene buksa i dag...var såvidt den gikk igjen for å si det sånn!! Kan ikke huske det gikk såå fort med nr 1...har hørt det går fortere med nr 2 da, men dette var gale....har ikke lagt på meg heller...kan det være pga livmora er håven eller no?? Noen andre som merker magen??
Heklemamma Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Måtte bytte bukse rundt den tiden jeg også.. men jeg har ikke gått opp i kilo.. det er sikkert bare som du sier.. Går nesten bare i sånne kosebukser jeg nå..
zombie2be Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 uke 11+2 nå, og nå kjenner jeg livmora godt over skambeinet! steinhardt jo. før har jeg bare følt meg oppblåst og ikke greid å holde inne magen helt. passer akkurat dongerien, meen bare såvidt;p er også andregangs forresten.
smona Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Hei Jeg er 11+0 i dag, og har ikke greid å bruke trange bukser siden uke7 eller 8. Men jeg anbefaler tights til alle gravide Er veldig behagelig og i tillegg fint å gå i Nå som det er vinter kan man eventuelt ha en tynn strømpebukse under tightsen
smona Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Hei Jeg er 11+0 i dag, og har ikke greid å bruke trange bukser siden uke7 eller 8. Men jeg anbefaler tights til alle gravide Er veldig behagelig og i tillegg fint å gå i Nå som det er vinter kan man eventuelt ha en tynn strømpebukse under tightsen
♥tosmåtroll♥ Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2011 Godt å se jeg ikke er den eneste :-) Skal den dag i morgen kjøpe meg mammmatights på H&M :-) Med denne farten kommer jeg til å bli svæææææær i uke 30 liksom...grøss...
mim26 Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 jeg er 9 uker nå og måtte kjøpe mammabukse i uke 6.. :S maktet ikke at d strammet over magen...nå klarer jeg ikke sule d faktum at jeg er gravid lengere....tut i uke 9! hjelp! va i allefall i uke15 for d virkelig vistes sist! på mandag lukket jeg jobb-buksa mi (veldig vid og god) i dag, torsdag måtte jeg droppe d....kjenner panikken brer seg litt nå....håper d stopper opp litt evt at d ikke er to! :S (viste en på blodprova....men hvem vet sikkert før ul!) kommer til å slå ned ting med magen allerede i 15.uke! lenge leve kosebukse! hehe
Isolde85 Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 Jeg er 11+2 og merka det senest for ti minutter siden når jeg skulle ta på meg ei olabukse som alltid har vært digg å gå i..! Har ikke hatt den på meg på noen uker! Jeg har heller ikke lagt på meg, men føy den var ikke digg lenger! Har bestilt meg uniformsbukser til jobb i en større størrelse nå, for de begynner også å bli litt i trangeste laget Syns det er litt koselig, på en snodig måte jeg da! Men mammabukser er uaktuelt enda! Da kjøper jeg meg heller et par av de magebeltene: http://www.babyshop.no/babyshop/main/babyshop/product/22957/tekstiler-for-mor-og-barn/gravideklar/tekstiler-for-mor-og-barn/gravideklar/magebelte ..eller går i tights som blir foreslått
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 skulla ta på jeansen i går skulle ut med mann og barn... ¨ men nei ikke pokker fikk den så vidt i gjenn, å hormonell og greier ble ho mor på gråten... hjelpes liksom er jo 11+ 6 i dag så var kanskje ikke sånn super rart, er ganske oppblåst og gått opp 3 kilo fra 42 - 45 så er kanskje litt de også..
Zelda75 Skrevet 6. februar 2011 #10 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er bare i uke 6 og har lagt på meg 8 kilo......det gjorde jeg ikke med de to første....Men så er jeg jo blitt eldre og, så det kan jo være alderstillegget, he, he.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 6. februar 2011 huff ja sist la jeg på meg 25 kg i svangerskapet...og håper jeg kan holde meg under 10 denne gang...*håpe håpe* Skal IKKE spise snop hver dag (gjorde det sist...uuuutrolig dilla på smågodt den gang)hehe
~ * lille Robin i magen * ~ Skrevet 6. februar 2011 #12 Skrevet 6. februar 2011 Jeg begynte også å få mage i uke 6. Kan ikke ta på meg hva som helst lenger. Spesielt når jeg er på jobb (og stresser) så blir den oppblåst. Da settes blodomløpet igang! Virkelig ubehagelig til tider :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå