Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Les teksten i annonsen.. http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=26595935&sid=sid/2011/2/4/13/xz0171296822928506y
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Jeg fikk grisete tekstmeldinger av en fyr en gang jeg skulle selge et hagemøblement. Folk prøver seg på mye rart!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Tydligvis, er fler: http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=26546925
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Herregud, må si jeg ble sjokkskadet nå! Ante virkelig ikke at slik gikk an og var lov jeg? Haha, tragisk patetisk og meget desperat må jeg si! Gud bedre! Stakkars ensomme ekle menn ja. Eeeeewww!!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Hvorfor tror du dette er sjekking? Innenfor flybransjen jobber folk mye og er mye vekk, hvorfor kan man ikke prøve å leie ut noen rom?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Sjekking fordi han legger ut bilder av seg selv og skriver at han ønsker at en kvinne på samme alder som han skal flytte inn ?!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Syntes ikke den første var så ille.. Verre med den andre linken, der han mener de skal dele soverom i tillegg...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 He he, mest imponert over alle bildene av den triste stua i den siste annonsen ;-) Og vil man bo sammen med en som setter følgende på trykk?: du som vil flytte til meg trenger du ta med deg bare dine klær og dine private ting + dyne og putt så resten alt har jeg. :-) Hi hi dyne + putt!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Usj utrolig mange ufine folk.. En tidligere kollega av meg måtte på ganske kort varsel flytte ut av kollektivet hun bodde i. I håp om å finne noe fort var hun så "lur" at hun la med bilde av seg selv i annonsen, og hun fikk nok av svar tro meg. Folk ringte til alle døgnets timer og mye de snakket om hadde ingenting med annonsen å gjøre. Men hun fant seg leilighet fort da, og like etter ringte en mann sent på kvelden der han hadde et ledig rom. Hun forklarte at hun hadde alt funnet noe. Da foreslo han at hun kunne få tjene penger. Det måtte jo være kjekt for henne, å få litt ekstra cash. Hun spurte flere ganger hva i alle dager det var snakk om før han til slutt sa at han trengte en elskerinne!!! Tenker han opprinnelig kanskje skulle tilby henne gratis rom for sex.. Æsj...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå