Trømborg Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Etter at kjæresten og jeg hadde sex på onsdag kveld har jeg blødd litt hver gang jeg er på do. er i uke 13 nå og ble ganske så redd når jeg først så blod! har ikke hatt noe vondt i magen eller noen andre plager så det er sikkert helt normalt, men blir jo litt redd for det lille nurket vårt! skal til jordmor den 17/2, men vet ikke om jeg skal ringe legen min først! dette er første gang jeg er gravid så mye å sette seg inn i merker jeg!
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 skjønner du blir nervøs, en helt vanlig reaksjon.... men det er vanligere enn man skulle tro å blø i svangerskapet, hvertfall etter sex da slimhinnene i skjeden er ekstra "sprø". har selv opplevd dette i mitt første svangerskap. men mener at om du er nervøs så er det bedre å ta en telefon til JM eller lege å få en skjekk på det for det er ikke noe gøy å gå rundt å engste seg... skal se alt er bra med den lille å du kan kose deg videre i svangerskapet lykke til klem )
Trømborg Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2011 Takk for svar:) håper virkelig det! ringer nok til legen min på mandag om det ikke har sluttet innen da! føles som det bare blir mer og mer, men nå skal jeg bare slappe av og ta vare på meg selv i helgen så vi krysser fingre og tær!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå