Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge skal man blø friskt etter fødselen? -Begynner å bli lett bekymra her. HAr blødd friskt hver dag siden fødsel 18. januar. Greit at det bare er 17 dager siden, men kan ikke huske at det varte så lenge de to forrige gangene? Og skal det ikke komme en ny frisk blødning etter så og så lenge når morkakeskorpen løsner? Litt vanskelig å si om jeg har fått ny frisk blødning når jeg har aldri slutta? Har av og til vært nærmere brun blødning, men neste gang er det rødt igjen.

Ikke kjempestore mengder som kommer. Jeg har "normal" mens i 6 dager til vanlig. Denne blødningen kan sammenlignes med dag 3 og 4.. Altså når det er på retur.

Hvor lenge blødde du etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødde i 8 uker jeg.

De første 3 ukene var det masse friskt, for så å stoppe helt i en uke.

Så var det på'n igjen i 3 uker til, mens det ble gradvis mindre den siste uka..

Jeg var en tur hos legen, siden jeg syntes jeg blødde så mye og lenge, men ho sa det var heeelt normalt så lenge jeg ikke hadde vondt eller feber :)

Skrevet

Jeg mener å huske at jeg blødde mye og friskt blod i kanskje 3uker sist... Brukte mange pakker med nattbind...

Denne gangen blør jeg nesten ingenting, etter to uker er jeg nesten ferdig...

-Tror begge deler er normalt. Men pass på blodprosenten din om du blør mye.

Skrevet

Ok, takk! :) Da slapper jeg litt mer av! Har ikke orka å ta kontakt med legen, for han er litt slapp.. Alt er normalt der når det gjelder svangerskap virker det som.. Han er flink nok, men akkurat med graviditet så foretrekker jeg jordmor -men hun er nesten umulig å få tak i...

Skrevet

Jeg fødte 8.januar og blør fortsatt. Ikke så mye at jeg tenger bind, men må ha truseinnlegg hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...