Skedsmo(r) Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Hei. Jeg lurer på hva slags grøt dere gir barna deres før leggetid og hvor lenge før dere mater før barnet skal legge seg? siden jul så har tulla vår våknet 1-2 ganger pr natt for å få melk. Tidligere når vi begynte å gi henne grøt før legging, ble hun så veldig aktiv. Armer og beil gikk i hundre og vi fikk ikke roet henne ned før det hadde gått par timer. I går ga jeg henne havregrøt en times tid før legging, men hun er ikke så veldig glad i havregøt, så jeg må blande litt smak i den. I går blandet jeg sviske saft og det gikk ned på høy kant, hun spiste mer enn vanlig, men hun roet seg ikke før kvart på ti i går kveld (grøten ga jeg kl 18.30). Da hadde hun vært våken siden kl 17. Det positive var at hun ikke skulle ha noe mat i natt Grøter med frukt og bær inneholder sikker mye naturlige sukker og det gjør vel at barna får sitt lille sukker kikk... Hva gir dere barna deres før legging og som varer hele natten...? P: hun får alltid mme på sengekanten så hun legger seg ikke sulten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå