Gjest johmon Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Etter å ha prøve lenge, så fikk jeg endelig posetiv graviditetstest i går. Så glad, men er litt bekymeret for jeg har små kramper nederst i magen av og til. Blir litt bekymret. Er dette vanlig eller noe jeg bør skjekke opp?
Gjest Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Gratulerer ) jeg prøver på nr 3 nå og går å venter på slik en test har 2 stk fra før og da hadde jeg små kramper og stikkinger nede på sidene, men fikk beskjed om at det var helt vanlig pga forandringene i kroppen så det går nok bra med deg:) når testet du? før eller etter IKM? lykke til videre!
Gjest johmon Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Takk, jeg skulle egenlig hatt mensen i dag. Klarte ikke å vente lenger for jeg hadde alle symtonene. Blir jo helt gal av denne ventingen og tenkingen.
Gjest johmon Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Takk, det var godt å høre. Jeg skulle fått mensen i dag, så jeg testet på morningen. Så deilig å se GRAVID. Endelig:-) Krysser fingrene for at det går bra med dag også:-)
Metti er håpefull Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Gratulere så mye ... KOr lenge har dere prøvd
Gjest johmon Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Takk for det. Vi har prøvd i et halvt år og jeg var klar for nesten å søke hjelp nå. De sier det tar lenger tid når man er eldre. Jeg er jo 36 år og nå er jeg overlykkelig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå