Kosermeg Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Er dette en vogn som kan anbefales til ei som vil bruke vogna like my ei marka (ulent terreng) som på asfalt? Er fremhjulet stort nok i kuppert terreng? Har alternativt fått anbefalt den rimeligere varianten Baby travel Amsterdam. Noen med erfaring fra den?
mine 2 små prinsesser :) Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Vi har tfk joggster twist og har vært kjempe fornøyd. Brukt den mest på grus vei, men også på asfalt og ulent terreng i skauen. Venter nå nr 2 og gleder oss til og bruke vogna til neste mann også. Lykke te med vogn valg.
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Vi har brukt vogna vår i snart 4 år, på alt slags føre. Både dyp sne og i skogen.. det som er så genialt er at du kan låse fremhjulet slik at d ikke svinger når du skal frem på ulent føre. Om du må frem i dyp sne så er det veldig lurt å dra vogna etter deg på to hjul,så er det ganske lett alikavell.. Bor langt ut i distriktet,så her er fort mye sne og slaps da må man være litt kreativ.. hadde først ei 4hjulsvogn med dypbag,men hadde ikke sjans å trille den der jeg ville. Gleder meg å bruke den nå til nr3..
Kosermeg Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2011 Har lest på nettet at det i 2010 skulle komme en bag som gjør at barnet også kan sitte med ansiktet mot den som triller. Er det noen som kjenner til denne bagen og hvordan den fungerer? Vet dere hva den koster?
**Lykke** Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har hatt min joggster twist i 4 år også og gleder meg til og bruke det igjen nå, er en kjempevogn >den nye bagen heter multi x carrycot og koster ca 3000 kr på barnas hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå