Gå til innhold

Pliiis ikke ta dette feil..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette med seksualitet er en vanskelig greie, og det er ingen fasitt! Noen vet fra de er 6 år at de er lesbiske eller homofile, noen finner det ut når de er 40. Noen lever i lesbiske og homofile forhold i mange år og plutselig går de inn i et hetrofilt forhold. Noen lever mange år i et hetrofilt forhold og så går inn i et homofilt eller lesbisk forhold. Alle er forskjellig. Det som er viktig er at man følger det som man føler er riktig for seg selv!

• 3 måneder senere...

Jeg var lesbisk i mage år, kunne aldri tenke meg å være sammen med en mann. Men det forandret seg, nå har jeg mannlig samboer og vi har en nydelig datter sammen. Dersom det skulle bli slutt mellom oss vet jeg ikke om jeg hadde gått for damer eller menn, men det spiller ingen rolle, egentlig.

Noen vil si at jeg er bifil, men for meg føles det mer som at jeg var lesbisk og nå er jeg hetro, men at det like gjerne forandre seg igjen senere.

Men men, det er uansett ikke så viktig for meg med deffinisjoner, man kan ikke deffinere kjærligheten og kontakten mellom to mennesker.

• 10 måneder senere...

Vi er alle mennesker født som seksulle vesner med ønske om formering via forplantning. Samtidig er vi også utrustet på en slik måte at man trenger kun en mann på mange flere kvinner for å kunne drive med reformering.

Det er bevist gjennom forskning av at 80% av oss mennesker såkalt biseksuelle, det betyr ikke at alle de 80% vil leve i et biseksuelt forhold, men at vi i gitte situasjoner vil ha seks med noen av samme kjønn. For de som kan regne er det da 20% igjen av befolkningen, den er delt i like to stpre deler hvor 10% er kun hetrofile og 10% kun homofile. Så ut i fra dette vil man kunne annta at en stor del av verdens befolkning er også bifile ut ifra seksuelle ønsker. Og man kan da anta at folk som definerer seg som enten det ene eller det andre likvel kan være begge deler.

Jeg håper ikke dette svaret var for rotete

• 5 uker senere...

Annonse

Som jeg pleier å si, man forelsker seg i personen, ikke kjønnet. Er selvfølgelig noen som absolutt ikke kan forestille seg å være sammen med en av samme kjønn, men som det ble sagt høyere opp her; shit happens! Og det er så sant som det er sagt! Jeg var sammen med ei jente i to år, min første og mest intense forhold, mens jeg nå venter ei lita jente med min samboer (som er mann :P) :) så man vet egentlig aldri! :)

• 5 måneder senere...

Eg er heterofil og har alltid vært heterofil. Eg har aldri hatt følelser for jenter, det blir rett og slett fullstendig feil. Eg forelsker meg i menn, ser bare på menn og liker bare menn. Er bare i forhold med menn.

Ei vennine av samboeren min er lesbisk, ho har alltid likt jenter og forelska seg i jenter. For ho er det heilt feil å vere sammen med ein mann.

Ho kunne aldri tenke seg å vere i eit forhold med ein mann, og eg kunne aldri tenkt å vere i forhold med ei jente. Det blir heilt feil.

Ho visste ho var lesbisk frå ho var var 5 eg visste eg var heterofil frå samme alder.

For ho er sex med menn motbydelig. Menn kan kle seg naken foran ho og stå å runke,ho føler ingenting. Ei jente kunne kledd seg naken foran meg og holdt på med seg sjølv, det tenner ikkje meg.

Send den nakne dama til ho, og den nakne mannen til meg... Det ville vært heftig.

Endret av Umbrella
  • 10 måneder senere...

Jeg har alltid vært i forhold med menn.

Har alltid sagt at jeg aldri kan være i ett forhold med en kvinne, men biseksuell var det vel det jeg sa til meg selv. Helt til jeg traff på jenta mi. Overhode ikke min type dame i hele tatt og jeg falt for henne som jeg aldri har falt før. Jeg måtte gå noen runder med meg selv, før jeg tok skrittet med henne.

Hun er the love of my life og jeg kunne aldri tenke meg å være med noen andre.

OM dette forholdet skulle ryke kan jeg ikke i min villeste fantasi se for meg at jeg klarer å være sammen med en mann igjen. Og ivertfall ikke ha sex med en mann igjen. Av en eller annen grunn byr det meg skikkelig imot. Man skulle vel tro at siden jeg alltid har kunnet ha sex med begge kjønn, så vil det alltid være slik ?

Jeg kan godt se en mann som jeg kan si er en pen mann. Men tanken på at jeg skulle ha sex med en....kan jeg kaste opp ? :P

Hvorfor det har blitt sånn aner jeg ikke. Jeg kan fint skjønne at folk rundt meg kan bli forvirret og ha mange spørsmål. Men jeg har ikke svarene til alle sammen.

Skulle gjerne ha møtt denne jenta mi for mange år siden. Kansje det hadde vært en del lettere å forstå seg på for både meg og andre :)

Vel, sånn har det blitt da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...