tommelita Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Noen som vet, evt kan måle for meg??? Tuuusen takk, har tenkt å bestille over nett, men har litt store legger...
Alba44 Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har både kraftige legger og er høy over rista, men de høye støvlene passer meg veldig bra! =o)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Det er jo knyting på dem som det går an å slakke litt hvis du føler de er trange
frk Nilsen Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Finner ikke målebåndet så jeg får ikke målt dem. De er ganske vide over skaftet og det er snøring helt opp. Jeg har "fotballegger" og har ingen problemer med å få de på meg, får de på med både jeans og lange ullsokker
tommelita Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2011 Har prøvd viking, de var litt trange. Hva tror dere?
74skytte Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 De er for trange for meg, men jeg har de lave. Ønsker meg høye og, men.....
tommelita Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2011 Noen som kan være så snille å måle, please??!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå